printlogo


کد خبر: 192072تاریخ: 1398/5/14 00:00
منچسترسیتی، قهرمان سوپرجام

منچسترسیتی در ضربات پنالتی لیورپول را شکست داد و به قهرمانی «کامیونیتی‌شیلد» (سوپرجام) رسید. سیتی در دقیقه 12 توسط استرلینگ به گل رسید، ولی لیورپول در نیمه دوم فشار را بیشتر کرد و سرانجام ماتیپ در دقیقه 78 لیورپول را به گل تساوی رساند. پس از تساوی در وقت قانونی، سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که هر 5 بازیکن سیتی در زدن این ضربات موفق بودند، ولی کلودیو براوو موفق شد ضربه واینالدوم (پنالتی دوم لیورپول) را مهار کند.

 

 


میلاد محمدی، باز هم روی نیمکت


میلاد محمدی هفته دوم لیگ بلژیک را هم روی نیمکت بود و در برد پرگل خنت مقابل یوپن فرصت بازی پیدا نکرد. دیروز خنت یوپن را 6 بر یک شکست داد و در جدول ژوپیلر لیگ 4 امتیازی شد. مدافع چپ تیم ملی در بازی هفته اول خنت در زمین شارلروا در دقیقه 71 جانشین نانا آساره شده بود، ولی در این بازی مدافع 33 ساله غنایی تمام 90 دقیقه را بازی کرد. بازی بعدی خنت پنجشنبه در مقدماتی لیگ اروپا است و تیم بلژیکی باید در زمین آاک لارناکای قبرس بازی کند. محمدی در مرحله قبل لیگ اروپا مقابل ویتورول رومانی در بازی رفت 20 دقیقه بازی کرد، ولی در بازی برگشت به زمین نرفت.

 

 


بازگشت فخرالدینی به ترکیب ذوب آهن


میلاد فخرالدینی برای بازی امشب مقابل الاتحاد عربستان مشکلی نخواهد داشت. باشگاه ذوب‌آهن از لغو محرومیت این بازیکن خبر داد و نوشت: «با تلاش‌های صورت گرفته و تقدیم لایحه توسط باشگاه ذوب‌آهن و با توجه به کاهش محرومیت میلاد فخرالدینی، این بازیکن مشکلی برای بازی مقابل الاتحاد نداشته و به اردوی ذوب‌آهن در دبی اضافه خواهد شد. فخرالدینی پیش از این در بازی که در عراق برگزار شد با برخی از تماشاگرانی که به زمین چمن هجوم آوردند درگیر شده بود.»

 


Page Generated in 0.0048 sec