printlogo


کد خبر: 192070تاریخ: 1398/5/14 00:00
مصاحبه
کولاکوویچ: شرایط تیم ملی والیبال خوب نیست!



تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها نتایج درخشانی گرفت تا انتظارات از این تیم در مقدماتی المپیک توکیو بالا برود، ولی ایگور کولاکوویچ در پایان تمرین دیروز گفت که از وضعیت تیمش رضایت ندارد.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: «شرایط تیم چندان خوب نیست. برخی ناآماده و برخی مصدوم هستند که همین مسائل ناهماهنگی‌هایی را به وجود آورده است.»
او درباره بخت ایران برای کسب سهمیه المپیک در روسیه هم گفت: «ما این شانس را داریم و باید تلاش کنیم. مسیر طولانی است و اولین مرحله در روسیه است که باید مبارزه کنیم و به نتیجه برسیم.»
کولاکوویچ درباره حریفان ایران اضافه کرد: «قطعا روسیه قوی‌ترین حریف ما است اما ما با کوبا در رقابت‌های جهانی هم مشکل داشتیم. شاید مکزیک تیم قدرتمندی نباشد اما او نیز حریف ما است و باید آنها را مدنظر داشته باشیم. همانطور که گفتم همه مراحل برای رسیدن به المپیک مهم هستند. روسیه در این مرحله میزبان است و شرایط خاصی دارد.»
او در مورد لغو اردوی بلغارستان و حواشی موجود در فدراسیون گفت: «در جایگاهی نیستم که نظر بدهم اما ناهماهنگی‌هایی در مورد مصدومان وجود دارد و اگر می‌رفتیم شاید چندان به کارمان نمی‌آمد. فکر می‌کنم درست بود که به بلغارستان نرویم. به شایعات ورود نمی‌کنم چون در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد آن حرف بزنم. همه بازیکنان حضور دارند و تمرین می‌کنند.»
سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه اگر به عقب برگردیم آیا باز هم با تمام قوا در لیگ ملت‌ها شرکت می‌کند، گفت: «ما مبارزه کردیم تا به مرحله نهایی برسیم. نتایج بدی نگرفتیم و می‌توانستیم برزیل را هم شکست بدهیم. برزیل روز گذشته در جام واگنر لهستان را شکست داد و نمی‌توان مسابقات را پیش‌بینی کرد. البته امتیازات بزرگی برای والیبال ایران کسب شد و درآمدزایی خوبی هم برای ایران داشت. این را باید یک موفقیت دانست. شانس حضور در فینال را داشتیم و از این موضوع هم استفاده کردیم.»
 


Page Generated in 0.0059 sec