printlogo


کد خبر: 192065تاریخ: 1398/5/14 00:00
سوال روز



ورزشگاه آزادی اجاره را برای سرخابی‌ها
بالا می‌برد؟
 آن برخورد آتشینی که در میانه‌های فصل گذشته بابت دریافت اجاره‌بهای بازی در آزادی از سرخابی‌ها، به راه افتاده بود حالا فروکش کرده و دیگر خبری از آن نیست. حالا وقتی از مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی درباره بدهی باشگاه‌ها به این ورزشگاه می‌پرسیم، می‌گوید: «این موضوع به امور مالی ما مربوط می‌شود، البته اگر هم بدهی از جانب باشگاه‌ها وجود داشته باشد یک مسأله درون‌خانوادگی حساب می‌شود و مشکلی بابت آن نیست، چرا که همه ما تحت نظر وزارت ورزش هستیم و این مسأله به راحتی حل می‌شود.» او حتی درباره افزایش قیمت اجاره ورزشگاه هم اظهارنظری نمی‌کند و این در حالی است که شرکت توسعه و تجهیز مدعی شده بود که دریافت اجاره از سرخابی‌ها بابت بازی در آزادی هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و این شرکت حساب مالی جداگانه‌ خود را دارد. به هرحال اما عقب‌نشینی ورزشگاه آزادی در این زمینه در نوع خود جالب است.
سیدرضا موسوی، مسئول روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی البته از آمادگی این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات لیگ هم صحبت کرده و می‌گوید: «هنوز تاریخی برای شروع فصل جدید اعلام نشده اما با این حال ورزشگاه آزادی برای میزبانی از مسابقات آماده است و مشکلی ندارد، البته با یک ورزشگاه آماده نمی‌توان مسابقات را برگزار کرد.» موسوی همچنین توضیح می‌دهد: «در خصوص شماره‌گذاری صندلی‌ها این اقدام از قبل صورت گرفته بود، تنها سه ردیف از سکوهای ضلع شمال‌غرب ورزشگاه که ما آنها را بازسازی کردیم و صندلی جدید در آنها نصب کردیم باقی مانده بود؛ یعنی صندلی‌های بالای جایگاه 36 که شماره‌های این قسمت تهیه شده و کار نصب آنها به زودی انجام می‌گیرد که کار سختی هم نیست.»
آیا قرار است به گیت‌های موجود در ورزشگاه آزادی، گیتی اضافه شود؟ موسوی در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «گیت‌های موجود ما آماده و قابل استفاده هستند اما نمی‌دانم که آیا به تعداد این گیت‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.» موسوی در مورد احتمال تغییر قیمت‌ بلیت‌ها در فصل جدید، تأکید می‌کند: «‌این موضوع به بخش مالی ما مربوط می‌شود و بنده اطلاعی از آن ندارم. نمی‌دانم که قیمت بلیت‌ها امسال افزایش خواهد داشت یا با قیمت فصل گذشته به فروش می‌رسند.»
 


Page Generated in 0.0055 sec