printlogo


کد خبر: 192064تاریخ: 1398/5/14 00:00
روز شلوغ مسئولان
در جلسه مهدی تاج با وزیر ورزش چه گذشت؟

دیروز روز شلوغی برای مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به حساب می‌آمد. از تصمیم‌گیری درباره زمان نهایی قرعه‌کشی لیگ تا برگزاری نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که به تأیید آیین‌نامه جدید صدور مجوز حرفه‌ای و وضعیت باشگاه‌ها گذشت. بعد از نشست هیأت رئیسه اما رئیس فدراسیون فوتبال برای انجام یکسری هماهنگی‌های دیگر در راستای برگزاری لیگ فوتبال، راهی دفتر وزیر ورزش شد.
البته که جزئیات دقیقی از جلسه مهدی تاج و مسعود سلطانی‌فر به بیرون درز پیدا نکرده است. درباره آنچه در این جلسه گذشت صرفاً به بیان این جمله اکتفا می‌شود که تاج در این دیدار درباره مسائل مختلف از جمله برگزاری مسابقات لیگ و... ‌‌به صحبت پرداخته است.
جدا از آنچه در خبرها مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد این نشست بی‌ارتباط با مهلت نهایی فیفا برای بررسی استانداردهای لیگ ایران در تاریخ 9 شهریورماه نباشد؛ آخرین مهلتی که فدراسیون جهانی فوتبال برای بررسی استانداردها و مطابقت آن با تعریف‌های فیفا تعیین کرده‌اند. موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها هم زیرمجموعه‌ای از همین استانداردهاست و در صورتی که تا این تاریخ اقدامات لازم انجام نشود، فوتبال ایران می‌تواند با مشکل مواجه شود. اینها موارد مهمی هستند که بدون شک یکی از موضوع‌های اصلی جلسات فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0053 sec