printlogo


کد خبر: 192059تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر کوتاه

دردسر تازه برای بازیکن مازاد پرسپولیس


سعید کریمی یکی از بازیکنان زیر23 سال و البته جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس بود که کالدرون او را نخواست و از لیست کنار گذاشت. بعد از این اتفاق گفته شد این مهاجم جوان قصد دارد به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود اما گویا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و جدا شده است. گفته می‌شود این مهاجم که در جام حذفی هم یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند قصد دارد به شاهین بوشهر بپیوندد اما برای این کار یک مشکل بزرگ دارد. هر چند او قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده اما نامش در لیست تیم امید پرسپولیس برای رقابت‌های لیگ امیدهای تهران قرار دارد. در واقع اگر قرار باشد کریمی با باشگاه بوشهری قرارداد ببندد باید نام او را از لیست تیم امید پرسپولیس خارج کنند تا بتواند کارت بازی لیگ برتر بگیرد. کریمی در حالی از لیست پرسپولیس کنار گذاشته شد که اواخر فصل گذشته گفته می‌شد برانکو او را می‌خواهد و نسبت به بقیه جوان‌های فصل قبل نظر ندارد. کریمی در دیدار جام شهدا مقابل سایپا برای پرسپولیس در ترکیب اولیه به میدان رفت اما بعد از آن همراه با درویش‌وند از لیست تیم کنار گذاشته شد.



انتخاب سرمربی نه، انتخاب خودکار کاپیتان


روز گذشته نوشته بودیم که به احتمال فراوان سه کاپیتان پرسپولیس یعنی سیدجلال، ماهینی و عالیشاه بنا به دلایل مختلف فصل تازه را از روی نیمکت شروع خواهند کرد. در چنین موقعیتی طبیعی است نفری که بیشترین سابقه را داشته باشد طبق روال انتخاب کاپیتان در پرسپولیس و بیشتر تیم‌های ایرانی بازوبند را به بازو خواهد بست. در واقع طبیعی است که احمد نوراللهی در صورت نیمکت نشینی سه بازیکن فوق در صورت حضور در ترکیب اصلی بازوبند را به بازو ببندد. این اتفاقی است که نه به خواسته یا دستور کالدرون بلکه با در نظر گرفتن روال طبیعی انتخاب کاپیتان در پرسپولیس صورت می‌گیرد



کالدرون محمد حسینی را هم نخواست


با شلوغ شدن تمرین پرسپولیس و تعدد نفرات بزرگسال، کالدرون مجبور به خط زدن سه بازیکن خود به نام‌های سروش رفیعی، شایان مصلح و مهدی شریفی شد. کالدرون در نوبت دوم دو بازیکن زیر 23 سالش یعنی ابوالفضل درویش‌وند و سعید کریمی را هم کنار گذاشت. اما این آخرین اصلاحات او در کادر بازیکنانش نبود و سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها نام محمد حسینی هافبک میانی جوان خود را هم از لیست بیرون گذاشت. حسینی که از تیم امید پرسپولیس به تیم اصلی رسیده بود در اردوی آماده‌سازی ترکیه هم شرکت کرد و حدود یک ماه در تمرینات پیش فصل سرخ‌ها حضور مستمر و فعالی داشت. او حتی در دیدار با سایپا در جام شهدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و یک نیمه هم برای پرسپولیس بازی کرد اما ظاهراً کالدرون او را نپسندیده و کنار گذاشته است. در عین حال جالب اینجاست که حسینی گفته نمی‌خواهد به تیم امید پرسپولیس برگردد، هر چند نام او در لیست امید هم دیده نمی‌شود. این بازیکن جوان گفته می‌خواهد خودش را سرباز کند تا به یکی از تیم‌های بزرگسال نظامی برود و در آنجا فوتبالش را ادامه دهد. حسینی تا آخر هفته گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور داشت اما برای تمرینات شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی دیده نشده است.


 


Page Generated in 0.0054 sec