printlogo


کد خبر: 192058تاریخ: 1398/5/14 00:00
گزارش

مصدومیت کهنه و تراکم استخوان در مچ پا
مایگا در تست پزشکی رد شد
 پرسپولیس دوباره دنبال مهاجم برزیلی



بعد از کشدار شدن موضوع تست پزشکی مودیبو مایگا به نظر می‌رسید داستان جذب او توسط پرسپولیس بودار شده باشد. مایگا بامداد پنجشنبه به تهران رسید اما وقتی تست‌های پزشکی‌اش طولانی‌تر از حد معمول شد می‌شد احتمال داد خبری شده.
بعد از شایعاتی که از صبح دیروز (یکشنبه) در رسانه‌ها پیرامون رد شدن مایگا در تست‌های پزشکی به گوش می‌رسید سرانجام ساعت 8 : 17  دقیقه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «مودیبو مایگا طی روزهای گذشته بررسی‌های پزشکی را زیر نظر ایفمارک و مراکز معتمد باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشت.
سلامت این بازیکن مالیایی که مورد نظر سرمربی تیم بود در این بررسی‌ها تأیید نشد و وی قادر به پاس کردن پروتکل‌های پزشکی مد نظر فوتبال ایران نبود. به این ترتیب به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ مذاکره نهایی با این بازیکن و طبعاً عقد قرارداد با وی منتفی است.»
سایت ورزش سه نوشت: «مایگا سه مرحله از تست پزشکی را پشت سر گذاشت تا به صورت کامل با تأییدیه پزشکی قرارداد سفت و سختی را با پرسپولیس منعقد کند اما حالا خبر می‌رسد ایفمارک این بازیکن را از نظر پزشکی تأیید نکرده تا اینگونه جذب مهاجم اهل مالی با نظر هیأت مدیره منتفی شود.
گویا مایگا مصدومیت کهنه‌ای در مچ پای خود داشته و به همین دلیل نتوانسته به طور کامل همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد، به همین دلیل پرونده حضور بازیکن سابق وستهم در ایران بسته شد. به نظر می‌رسد تراکم استخوان در مچ پای این بازیکن باعث عدم تأیید در تست‌های پزشکی شده است. موضوعی که حتی تعجب مایگا را به همراه داشته و او به مدیران باشگاه در این رابطه گفته است: «من مدت‌ها است که با این مشکل بازی می‌کنم و می‌توانم به شما تضمین بدهم که نمایش خوبی داشته باشم و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.»
در این ارتباط گابریل کالدرون در مصاحبه عصر دیروزش در حاشیه تمرین گفت: «دکتر گفته از نظر پزشکی آمادگی ندارد و باید فکر دیگری بکنیم. در 48 ساعت آینده مدیرعامل راهکاری برای این مشکل پیدا می‌کند. وقتی دکتر می‌گوید نه، من تصمیم‌گیرنده نیستم و تصمیم با باشگاه است. مدیرعامل از دیشب (شنبه شب) با گزینه‌هایی صحبت می‌کنند. یکی از گزینه‌های جانشینی برزیلی است. سه گزینه داریم.»
کالدرون در مورد اینکه این گزینه‌ها را شما معرفی کردید گفت: «من ویژگی‌های خاصی از بازیکنان می‌خواهم. دنبال بازیکن قرضی نیستم. گزینه‌هایی به باشگاه دادم تا خودش آن را پیگیری کند.»
بعد از این ماجرا خبرگزاری فارس خبر داد پرسپولیس دوباره سراغ گزینه برزیلی کالدرون رفته تا از او تخفیف بگیرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از این با یک مهاجم برزیلی (اندرسون دسوزا لوپز) مذاکراتی انجام دادند اما به دلیل بالا بودن مبلغ پیشنهادی این بازیکن این مذاکرات متوقف شد.

 


Page Generated in 0.0060 sec