printlogo


کد خبر: 192053تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر کوتاه



شکایت احمدزاده از گوران
وکیل فرشاد احمدزاده صبح دیروز (یکشنبه) با حضور در دفتر خدمات قضایی، به صورت رسمی شکایتی را علیه سامان گوران تنظیم کرد و قرار است تا حصول نتیجه نهایی این مسأله پیگیری شود. گفتنی است روز شنبه یکی از مجریان تلویزیون از لوگوی تیم استقلال انتقاد کرد و در پی آن گوران در صفحه شخصی خود اظهارات تندی علیه باشگاه پرسپولیس و برخی از بازیکنان فعلی و سابق این تیم به زبان آورد که این مسأله باعث شد علیه او شکایت صورت بگیرد.
 
بیماری انصاری
پرسپولیس تمرین نوبت صبح یکشنبه‌اش را در سالن بدنسازی انجام داد که بازیکنان در این تمرین به کار با تجهیزات مختلف، زیر نظر مربی بدنساز پرداختند. البته در این میان، دروازه‌بان‌ها بخشی از برنامه خود را در زمین چمن به اجرای تمرینات بدنی و تکنیکی گذراندند. محمد انصاری هم با وجود حضور در محل تمرین، به دلیل کسالتی که داشت، استراحت کرد ولی در تمرین نوبت عصر حضور داشت.
 
دعوت ‌ای‌اف‌سی
 از کالدرون
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای برای باشگاه پرسپولیس از سرمربی تیم، گابریل کالدرون دعوت کرده است تا طی روزهای 4 و 5 سپتامبر (13 و 14 شهریور) در گردهمایی مربیان برتر قاره آسیا در شانگهای چین شرکت کند. در نامه ارسالی اعلام شده است که این همایش با همکاری کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال چین و با هدف به اشتراک‌گذاری تجربیات مربیان برتر قاره برگزار می‌شود و 20 نفر از مربیان برجسته قاره در آن حضور پیدا خواهند کرد. اندی راکسبورگ از کارشناسان صاحبنام توسعه فوتبال در جهان که عنوان مدیر فنی کنفدراسیون را بر عهده دارد، هدایت این همایش را بر عهده خواهد داشت.
 
تکذیب انتصاب مدیر اداری مالی
اژدر شهابی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «در روزهای اخیر از سوی برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، عنوان شده بود که مدیر مالی و اداری باشگاه معرفی شده است که این خبر کذب است و نشر چنین اخباری هیچ سودی برای باشگاه و هواداران نخواهد داشت.»


Page Generated in 0.0051 sec