printlogo


کد خبر: 192050تاریخ: 1398/5/14 00:00
طنزیم
سیر روند ورود مایگا به ایران

هومن جعفری

یک ماه قبل: در جریان باشید که پرسپولیس طی فتح الفتوحی غرورانگیز قصد دارد به زودی زود، با عنایت به دانش و تبحر مدیران خود شاخ غول را شکسته و با ورود مردی از نسل مهاجمان کلاسیک، پوز لیگ را بزند. منتظر باشید.
بیست و هشت روز قبل: مطابق اطلاعات کسب شده، پرسپولیس قصد دارد مایگا را به خدمت بگیرد که به اعتقاد یورگن کلینزمن، یکی از سه مهاجم کشف نشده دنیاست. نامبرده از مهاجمانی است که چی داداش؟! پشه را روی هوا می‌زند چه برسد به توپ روی زمین!
بیست و شش روز قبل: مطابق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار بی‌طرف قل‌قل ورزشی، مایگا مهاجمی که توسط مدیران متعهد و مربیان قهرمان پرور پرسپولیس کبیر زیرنظر گرفته شده، به احتمال زیاد از بین یوونتوس و میلان و پرسپولیس یک تیم را برخواهد گزید.
بیست و چهار روز قبل: پرسپولیس قهرمان موفق شد طی اقدامی غرورآفرین، مایگا را از چنگال کثیف مدیران بی‌شعور یوونتوس و میلان برباید و به کشورمان بیاورد تا بزرگترین مهاجم تاریخ و قرون و اعصار در ایران پا به توپ شود.
بیست روز قبل: مایگا مهاجم جدید پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصاصی با قل‌قل ورزشی تأکید کرد: برای جانفشانی برای پرسپولیس کاملاً آماده هستم و می‌دانم که به زودی در محاصره صدها میلیون هوادار سرخ، جشن قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را خواهیم گرفت.
هجده روز قبل: مایگا قرار است به زودی وارد ایران شود. مطابق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار قل‌قل روزشی، این مهاجم تاریخی به زودی می‌آید تا با آمدنش آتشی نهد بر دل لیگ و آسیا و خاورمیانه.
چهارده روز قبل: اختصاصی قل‌قل ورزشی! مایگا را رئال مادرید می‌خواهد. مطابق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار قل قل ورزشی، مایگا مهاجمی که مورد توجه تیم پرافتخار پرسپولیس قرار گرفته با پیشنهاد رئال مادرید مواجه شده. گویا زیدان به مایگا زنگ زده و گفته: اگر از شر این گرت بیل سیریش رد شدیم که به تیم ما بیا. وگرنه برو پرسپولیس از کالدرون قهرمان چیزی یاد بگیری و بعد به اینجا بیا!
گویا مایگا قصد دارد در مورد این پیشنهاد فکر کند.
هفت روز قبل: خبر اختصاصی قل‌قل ورزشی حکایت از این دارد که مایگا جون قصد دارد دو روز دیگر به پرسپولیس بیاید.
چهار روز قبل: مایگا جون، مهاجم جون‌جونی سایت خودمون سرانجام برای عقد قرارداد با پرسپولیس به تهران آمد.
دو روز قبل: مطابق شنیده‌ها مایگا بازیکن تستی خارجی که برای شرکت در تست‌های فنی و پزشکی سایپا به ایران آمده بود، بعد از مشخص شدن مصدومیتش دیپورت شد. قل‌قل ورزشی از مدیران و مربیان فوتبال ایران درخواست می‌کند که هر بازیکنی را به ایران دعوت نکنند. فوتبال ایران حرمت دارد!
نتیجه اخلاقی: هر روز با قل قل ورزشی روز خود را سر کنید!

 


Page Generated in 0.0060 sec