printlogo


کد خبر: 192038تاریخ: 1398/5/14 00:00
الاتحاد عربستان- ذوب‌آهن ایران
جدال پول و انگیــزه



دوشنبه 14/5/98، دور رفت مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه: زعبیل دبی امارات
داور: ما نینگ (چین)
کمک‌ها: شی ژانگ، کائو یای (چین)
ذوب‌آهن ایران که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بدون شکست کارش را به پایان رساند و به دور بعدی صعود کرد، حالا باید مقابل الاتحاد عربستان به میدان برود. ذوبی‌ها که انگیزه بالایی برای کسب پیروزی مقابل نماینده عربستانی دارند، اگرچه بازیکنان خوبی مثل رشید مظاهری، محمدرضا حسینی و اوساگونا را از دست دادند اما با بازگشت بازیکنان سرباز خیلی امیدوارند تا بتوانند به روند خوب‌شان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهند. شاگردان علیرضا منصوریان اگرچه به مقایسه بودجه‌ای باشگاه‌شان با الاتحاد می‌‌پردازند و برایشان عجیب است که قرارداد یک بازیکن خارجی این تیم برابر با کل بودجه تیم‌شان است اما انگیزه زیادی دارند تا نشان دهند در فوتبال همیشه پول حرف اول را نمی‌زند و این انگیزه و تعصب است که می‌تواند باعث موفقیت شود. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در این بازی که در امارات برگزار می‌شود و الاتحاد میزبان است چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد. برخلاف انتظار، ذوب‌آهن به دنبال کسب پیروزی است و می‌خواهد در همان بازی رفت کار را تمام کند تا در بازی برگشت کار سختی نداشته باشد.
 
چهره میزبان: روماریو سیلوا
روماریو سیلوا مهاجم برزیلی الاتحاد عربستان یکی از بازیکنانی است که هواداران این تیم روی او حساب ویژه‌ای باز کردند. سیلوا تا الآن هم برای الاتحاد گل‌های ارزشمندی زده و حالا در تلاش است تا در بازی مقابل ذوب‌آهن ایران هم گل بزند.
 چهره میهمان: ارسلان مطهری
ارسلان مطهری امید اصلی ذوب‌آهن ایران برای گل زدن به الاتحاد عربستان است. مطهری با توجه به اینکه تا الآن 3 گل در لیگ قهرمانان آسیا زده، انگیزه زیادی دارد که باز هم گل بزند و خود را به آقای گلی این دوره از مسابقات نزدیک‌تر کند.
 
ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:
دروازه‌بان: محمدباقر صادقی، مدافعان: وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، مسعود ابراهیم‌زاده، هافبک‌ها: حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا عباسی، محمدزبیر نیک‌نفس، مهران درخشان‌مهر، مهاجم: ارسلان مطهری
 
ترکیب احتمالی الاتحاد:
دروازه‌بان: فواز القرنی، مدافعان: مانوئل داکاستا، عبدالمحسن فلاته، زیاد الصحفی، طارق عبدالله، هافبک‌ها: لوییز خیمنز، جابر مصطفی، املییانو، کریم الاحمدی، عصام الموالد، مهاجم: روماریو سیلوا (السکاندر پریژوویچ)

 


Page Generated in 0.0056 sec