printlogo


کد خبر: 192035تاریخ: 1398/5/14 00:00
سالن کنفرانس



سرمربی الاتحاد: آماده بازی با ذوب‌آهن هستیم
سیبرا سرمربی الاتحاد عربستان که تیمش را برای بازی در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن آماده کرده، درباره این بازی حساس می‌‌گوید: «ما خود را آماده کردیم تا فصل را با قدرت آغاز کنیم. اردوی تدارکاتی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشتیم. در بازی‌های تدارکاتی تیم عملکرد ممتازی داشت و امیدوارم این عملکرد در بازی با ذوب‌آهن هم تکرار شود. انتخاب بازیکنان خارجی برای من سخت بود چون بازیکنان خوبی در ترکیب تیم حضور دارند. انتخاب من به این خاطر بوده که تیم به آنها در شرایط کنونی نیاز دارد. من از بازی‌های تدارکاتی راضی هستم و در 6 بازی که انجام دادیم بازیکنان هماهنگی خوبی پیدا کردند. حضور زودهنگام ما در دبی به این خاطر بود تا با شرایط آب و هوایی عادت کنیم و یک بازی با الوحده داشتیم. تیم من اکنون کاملاً آماده برای بازی با ذوب‌آهن است.»
 
دروازه‌بان الاتحاد: برای برد به زمین می‌رویم
فواز القرنی دروازه‌بان الاتحاد عربستان امید زیادی دارد که تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران موفق می‌شود و به دور بعد صعود می‌کند. القرنی درباره بازی رفت مقابل ذوب‌آهن ایران می‌گوید: «ما در بازی مقابل ذوب‌آهن تنها برای برد و صعود به مرحله بعد وارد زمین بازی می‌شویم. امیدواریم در فصل جدید هم شروعی خوب داشته باشیم. ما پیش از آمدن به دبی اردوی تدارکاتی خوبی در شهر منچستر انگلیس داشتیم و این اردو در عملکرد بازیکنان تأثیر خوبی داشت.»
 
پاداش 30 میلیونی الاتحاد برای بردن ذوب‌آهن
تیم الاتحاد عربستان برای بازیکنانش در صورت برد ذوب‌آهن پاداشی خوب در نظر گرفت. در این راستا نشریه «الاقتصادیه» عربستان خبر داد که باشگاه الاتحاد پاداش 10 هزار ریالی (حدود 30 میلیون تومان) در صورت برد ذوب‌آهن برای بازیکنانش در نظر گرفته است.
 


Page Generated in 0.0049 sec