printlogo


کد خبر: 192033تاریخ: 1398/5/14 00:00
سوژه

شوخی مهاجم زنیت با سردار:
باورم نمی‌شود به من پاس داد!


پاس گل سردار آزمون، تیم زنیت را از شکست نجات داد. در هفته چهارم سوپرلیگ روسیه زنیت میزبان کراسنودار بود که این دیدار با تساوی یک‌- ‌یک به پایان رسید. در این بازی سردار آزمون در حالی که تیمش تا دقایق پایانی با گل به خودی داگلاس سانتوس عقب بود، با ارسال یک پاس گل برای دزوبا تیمش را نجات داد.
جالب اینکه سردار 90 دقیقه‌ در زمین بود و مالکوم 40 میلیون یورویی از دقیقه 71 وارد میدان شد. بعد از تساوی زنیت و کراسنودار، سایت چمپیونات روسیه در ارزیابی فنی‌اش به ستاره ایرانی تیم زنیت نمره 7 داد تا سردار آزمون با این نمره به عنوان دومین بازیکن برتر میدان شناخته شود.
تا پیش از این بازی، زنیت با 3 برد متوالی و 9 امتیاز صدرنشین بود اما مقابل کراسنودار نخستین تساوی این فصل را تجربه کرد.
جالب، شوخی دزوبا با همبازی ایرانی‌اش بعد از این بازی بود. آرتیم دزوبا که تک گل نجات‌بخش زنیت را با پاس طلایی سردار به ثمر رسانده بود، بعد از این بازی با او شوخی کرد و در مصاحبه‌اش گفت: «در نیمه اول بازی ما بهتر بودیم و فرصت‌های زیادی هم داشتیم که گل نشد اما در نیمه دوم همه عصبی شده بودیم چون نیاز به گل داشتیم. تا فراموش نکرده‌ام باید به آزمون بگویم که این گل، بهترین گل دوران فوتبالی‌ام بود! البته هنوز در شوک هستم چرا که سردار واقعاً به کسی پاس گل داد و خودش گل نزد!»




 


Page Generated in 0.0044 sec