printlogo


کد خبر: 192027تاریخ: 1398/5/14 00:00
سوژه

گلزنی طارمی در شب نیمکت‌نشینی عابدزاده


ریو آوه موفق شد در رقابت‌های لیگ کاپ پرتغال در شب گلزنی مهدی طارمی حریفش را 6تایی کند. در دور دوم مرحله پلی‌آف رقابت‌های کاپ پرتغال تیم ریوآوه که به تازگی مهدی طارمی را به خدمت گرفته، با نتیجه ۶ بر یک تیم اولیویرنسه را شکست داد.
جالب‌تر از این پیروزی 6گله اما گلزنی مهاجم ایرانی ریوآوه است. مهدی طارمی که از دقیقه 63 وارد میدان شده بود، گلزنی در پرتغال را از همین بازی اول آغاز کرد و موفق شد گل پنجم ریوآوه را در دقیقه 70 به ثمر برساند.
در دیگر بازی مرحله دوم لیگ کاپ پرتغال اما ماریتیمو دروازه‌بان ایرانی خود را روی نیمکت نشانده بود. هر چند بدون او هم برنده شد. امیر عابدزاده که فصل گذشته ۱۳ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داد، بازی با لیکسوز را از روی نیمکت تماشا کرد. ماریتیمو در حالی که عابدزاده را به عنوان دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت نشانده بود، شنبه‌شب در ورزشگاه دومار میهمان تیم دسته اولی لیکسوز بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود تمام کرد.
این نخستین بازی رسمی ماریتیمو در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بود که در چارچوب لیگ کاپ برگزار شد و این تیم یکشنبه شب آینده در هفته اول لیگ برتر پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت. خبر دیگر از لژیونرهای ایران، خبر شکست امید ابراهیمی با الاهلی است. این تیم قطری که اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در آیندهوون هلند برگزار کرده، شنبه‌شب در پنجمین بازی تدارکاتی خود در این اردو با نتیجه ۲ بر یک به آلمری‌سیتی باخت. الاهلی در چهار بازی تدارکاتی قبلی‌اش دو برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده بود.


Page Generated in 0.0166 sec