printlogo


کد خبر: 192024تاریخ: 1398/5/14 00:00
تلاش دختران برای سهمیه المپیک در قایق دو نفره



هدیه کاظمی، ملی‌پوش کایاک ایران آماده می‌شود تا در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شرکت کند و امید زیادی دارد تا از این رقابت‌ها با دست پر برگردد.
این بانوی قایقران می‌گوید: «در آخرین آزمایش تک نفره که در ماده 500 و ۲۰۰ متر شرکت کردیم، در ۲۰۰ متر آرزو حکیمی اول شد و در ۵۰۰ متر من. با توجه به اینکه نتایج ورزشکاران در کاپ‌های جهانی را آنالیز کردیم تصمیم بر این شد برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان در قایق دونفره رقابت کنیم. بهترین قایق دو نفره ترکیب من و آرزو حکیمی بود به همین دلیل با تصمیم فدراسیون و کادر فنی قرار شد تمام تمرکز ما روی این قایق باشد چرا که شانس قایق دونفره بیشتر از تک نفره است.»
کاظمی با اشاره به اینکه تعداد سهمیه‌ها در مسابقات جهانی از ۹ به ۶ سهمیه کاهش یافته، ادامه می‌دهد: «این موضوع کار ما را سخت می‌کند اما ما مسابقات قاره‌ای را سال آینده در تایلند پیش رو داریم که شانس ما برای کسب سهمیه زیاد است. هدف ما بیشتر این است که در مسابقات جهانی مجارستان تایم‌ها را بهبود ببخشیم.»
هدیه کاظمی به پیشرفت رکوردهای ملی‌پوشان در تمرینات اشاره می‌کند: «نسبت به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، رکوردهای ما بهتر شده است، اگر بتوانیم در مسابقات جهانی مجارستان جزو ۹ نفر اول باشیم این برای ما پیشرفت محسوب می‌شود و سهمیه ما در آسیا قطعی می‌شود.»


 


Page Generated in 0.0046 sec