printlogo


کد خبر: 192023تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر

کوچ کوهیان از اصفهان به ماهشهر
تغییر دوباره روی نیمکت پتروشیمی


پتروشیمی یک بار دیگر دست به تغییر زد. تیمی که موفق‌ترین تیم بسکتبال ایران در دهه 90 به حساب می‌آید، در دو، سه سال گذشته نمایش خوبی نداشته و حالا دومین سال پیاپی، دست به تغییر سرمربی می‌زند.
 ماهشهری‌ها که سال گذشته مهران حاتمی را جایگزین مهران شاهین‌طبع کردند تا بلکه در لیگ به موفقیت برسند، پس از سومی مشترک در لیگ گذشته، حالا با فرزاد کوهیان به توافق رسیده‌اند تا هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد.
البته شرایط پتروشیمی امسال مانند سال‌های گذشته نیست و شواهد نشان می‌دهد قرار نیست تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی ببندند. کما اینکه پیش از این زمزمه‌های انتخاب مربی و بازیکنان بومی برای این تیم شنیده می‌شد اما در نهایت به تصویب نرسید و سکان هدایت به فرزاد کوهیان رسید.
کوهیان فصل گذشته روی نیمکت ذوب‌آهن نشست و حالا باید دید با رفتن او، نیمکت این تیم اصفهانی به چه کسی خواهد رسید و اصلا آیا در لیگ برتر شرکت خواهد کرد یا خیر.
سرمربی جدید پتروشیمی درباره پیوستنش به پتروشیمی برای لیگ 98 گفت: «در مذاکره با مسئولان باشگاه اشتراکاتی داشتیم که منجر به امضای قرارداد و همکاری شد.»
فرزاد کوهیان در مورد حضورش در تیم بسکتبال پتروشیمی به عنوان سرمربی گفت: «پس از پیشنهادی که برای همکاری صورت گرفت، جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه برگزار کردیم و طی مذاکراتی که صورت گرفت اشتراکاتی در صحبت‌‌ها و دیدگاه‌های خود داشتیم که در نهایت به امضای قرارداد و همکاری منجر شد.»
او در مورد اینکه پتروشیمی دو فصل در لیگ نتیجه نگرفته و هواداران این تیم به دنبال موفقیت هستند و آیا این موارد را در نظر گرفته‌اید یا خیر نیز گفت: «ما کارمان را شروع می‌کنیم و در راستای اهداف باشگاه حرکت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که بهترین شرایط برای پتروشیمی به وجود بیاید.»


Page Generated in 0.0058 sec