printlogo


کد خبر: 192019تاریخ: 1398/5/14 00:00
حدادی: مجبور شدم کمتر از 25 روز در چین باشم



احسان حدادی قرار بود 25 روز در چین اردو داشته باشد اما زودتر از موعد به این اردو پایان داد و به ایران برگشت. قهرمان پرتاب دیسک ایران در این رابطه می‌گوید: «12 روز در اردوی چین حضور داشتم. قرار بود این اردو 25 روزه باشد اما به دلیل اینکه دیر در چین حضور پیدا کردم، تمریناتم تنها 12 روز ادامه پیدا کرد.»
او درباره شرایط این اردو می‌گوید: «در این اردو بیشتر کارهای تکنیکی و پرتابی را تمرین کردیم و خیلی سنگین بود.»
قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد ادامه تمریناتش می‌گوید: «فعلاً در تهران هستم و تا 4 روز دیگر باید به فنلاند بروم. مک ویلکینز ادامه اردو را در فنلاند گذاشته و مدتی آنجا خواهم بود و پس از آن قرار است در فینال دایموند لیگ شرکت کنم. امیدوارم بتوانم پرتاب خوبی در آنجا داشته باشم.»
حدادی در مورد شرایطش هم خیلی کوتاه توضیح می‌دهد: «فشار تمرینات‌مان زیاد است و ان‌شاءالله اگر تا قهرمانی جهان اتفاقی نیفتد به مرز آمادگی صد درصد می‌رسم.»
او در مورد عملکرد رقیبانش هم می‌گوید: «رکوردهای آنها طی ماه‌های گذشته خوب بود اما الان یک مقداری پایین آمده است و دیگر خبری از پرتاب‌های 70 متری نیست. قطعاً تا شروع مسابقات قهرمانی جهان هم پایین می‌آید و به نظر من کسی که بتواند 68 و نیم یا نهایتاً 69 متر پرتاب کند، به مدال طلا می‌رسد. کسی دیگر نمی‌تواند 70 متر بیندازد.»

 


Page Generated in 0.0061 sec