printlogo


کد خبر: 191988تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر کوتاه

لوگوی استقلال توقیف نشده
چند روزی است خبری در فضای مجازی منتشر شده که یکی از طلبکاران باشگاه استقلال لوگوی این باشگاه را توقیف کرده است. در این خبر آمده اگر باشگاه نتواند طلب او را پرداخت کند لوگوی باشگاه به مزایده گذاشته خواهد شد. این خبری است که اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیأت‌مدیره استقلال آن را تکذیب می‌کند: «چنین خبری صحت ندارد و لوگوی باشگاه استقلال توقیف نشده و هیچ نامه و حکمی در این باره به باشگاه ارسال نشده است.»
 
استقلال همچنان دنبال صفا هادی
صفا هادی، هافبک 20ساله تیم ملی عراق و یکی از ستاره‌های جام ملت‌های 2019 در امارات، یکی از مهره‌های جذاب نقل‌و‌انتقالات تابستانی است. او که از سال 2017 در عضویت تیم الزورای عراق قرار دارد بعد از بازی‌های خوبش در جام ملت‌ها، مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفت.
هرچند او بعد از رقابت‌ها در الزورا ماند، اما به‌نظر می‌رسد نگه داشتن این هافبک بااستعداد برای تیم عراقی کار سختی باشد. استقلال و آندره‌آ استراماچونی یکی از مشتریان پر و ‌پا قرص صفا هادی هستند و این بازیکن نیز در روزهای گذشته چراغ سبز را برای آبی‌ها روشن کرده، با این وجود هنوز هیچ توافق رسمی انجام نشده ضمن اینکه گفته می‌شود برای این بازیکن پیشنهادهای دیگری به‌جز الزورا که نشان می‌دهد می‌خواهد این بازیکن را حفظ کند نیز وجود دارد.
 
آذری شانس خود را امتحان می‌کند
بازیکنی که خیلی زود رفت و برگشت
رضا آذری از فصل گذشته نامش به‌عنوان استعداد در تیم استقلال مطرح شد، اما هفته گذشته استراماچونی به او اعلام کرد اگر در استقلال بماند ممکن است چندان فرصت بازی کردن پیدا نکند. با این حال با مخالفت مدیران استقلال، رضا آذری دوباره به تمرین استقلال برگشت تا بتواند این‌بار جدی‌تر از گذشته تمرین کند و نظر استراماچونی را تغییر بدهد.
با توجه به ترافیک شدیدی که در خط هافبک استقلال وجود دارد، آذری کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد، اما او این شانس را دارد که بتواند تا شروع لیگ نظر سرمربی استقلال را تغییر بدهد و به ترکیب اصلی برسد.
 


Page Generated in 0.0056 sec