printlogo


کد خبر: 191984تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر و مصاحبه

احتمال ضعیف حضور بازیکن کیوو در استقلال

پس از منتفی شدن بحث حضور بوکاری درامه بازیکن سنگالی پیشین تیم اسپال ایتالیا در استقلال، مسئولان این تیم سراغ گزینه دیگری رفتند. گزینه جدید استقلالی‌ها پوچارلی بازیکن ایتالیایی کیوو بود، بازیکنی که پست اصلی‌اش هافبک تهاجمی است. این بازیکن تحت قرارداد کیوو است و مسئولان استقلال قصد دارند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرند. باشگاه کیوو خواهان مبلغی برای این انتقال شد که باشگاه استقلال تا امروز اعلام کرده توان پرداخت پول مدنظر را به باشگاه ایتالیایی ندارد. به همین دلیل، احتمال حضور بوچارلی در استقلال ضعیف است. هر چند مکاتبات ادامه دارد اما به نظر می‌رسد، احتمال حضور این بازیکن در استقلال خیلی زیاد نیست.


رضاوند: مصدومیتم جدی نیست

آرش رضاوند، هافبک بازیساز استقلال دچار یک آسیب‌دیدگی جزئی شده است.  این آسیب‌دیدگی اما جدی نیست و آندره‌آ استراماچونی سرمربی آبی‌پوشان برای رضاوند تمرینات اختصاصی در نظر گرفته است تا این مصدومیت در یکی دو روز آینده برطرف شود. رضاوند دیروز هم در تمرین وزنه استقلالی‌ها غایب بود. هافبک-مهاجم فصل پیش سایپا که تازه به استقلال ملحق شده درباره مصدومیتش توضیح کوتاهی داده است: «مصدومیت من جدی نیست و به‌زودی و ظرف یکی دو روز آینده با استقلال تمرین می‌کنم. به دلیل ضربه‌ای که به پایم خورد، کادر پزشکی و کادر فنی تمرینات خاصی را برایم در نظر گرفتند، ولی خوشبختانه این مصدومیت جدی نیست و تا یکی دو روز دیگر هم با استقلال تمرین خواهم کرد.»


مدافع ایتالیایی در رادار استقلال


سایت فوتبال ترایب که تمرکزش روی پوشش اخبار فوتبال آسیا است در گزارشی از احتمال عقد قرارداد یک مدافع ایتالیایی با استقلال پرده برداشته است. این سایت نوشته: باشگاه استقلال در آستانه به خدمت گرفتن دنیل پاولوویچ، مدافع پیشین سمپدوریا است. استقلال در این تابستان آندره‌آ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر را استخدام کرد و این سرمربی ایتالیایی اکنون در تلاش است تا تیم تحت‌ هدایتش را با بازیکنانی از سری A ایتالیا تقویت کند.
استقلال اخیراً شیخ دیاباته، مهاجم پیشین تیم بنونتو ایتالیا را به خدمت گرفت و حالا به دنبال مدافعی جدید به منظور تقویت خط دفاعی آسیب‌پذیرش است. پاولوویچ که سابقه بازی برای تیم‌های فروزینونه و کروتونه را هم دارد، می‌تواند در پست دفاع میانی و دفاع چپ هم بازی کند. این مدافع 31 ساله همچنین سابقه 2 بازی ملی با پیراهن بوسنی‌وهرزگوین را دارد. اگر پاولوویچ به استقلال ملحق شود، نهمین خرید تابستانی آبی‌های تهران لقب خواهد گرفت. با وجود اینکه این مدافع بوسنیایی پیشنهادی از هلاس ورونا هم دارد اما پیشنهاد استقلال به اندازه‌ای خوب است که او را برای بازی در لیگ برتر ایران متقاعد کند. این مدافع 31 ساله در حال حاضر عضو تیم پروجای ایتالیا است.



واکنش منزوی به اظهارات تازه خطیر


علی خطیر از وقتی معاونت باشگاه استقلال را ترک کرده پی‌درپی در حال مصاحبه است. او به‌تازگی در یک برنامه تلویزیونی ظاهر شده که نتیجه این حضور، واکنش دوباره کامران منزوی به صحبت‌هایش بوده است.
منزوی در این باره البته محتاطانه حرف زده است: «فقط این را بگویم که وظیفه هیأت‌مدیره است در این مقطع پاسخ خطیر را بدهد. این دیدگاه من است. وقتی یکسری مطالب به هیأت‌مدیره نسبت داده می‌شود یک نفر باید به نمایندگی هیأت‌مدیره پاسخگو باشد. باشگاه مدیرعامل دارد و قطعاً خود اعضا اعم از مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره جواب خواهند داد. درباره اینکه خطیر برخی نقل‌و‌انتقالات را به من نسبت داده نمی‌خواهم سوژه ایجاد کنم؛ خود باشگاه، هیأت‌مدیره دارد و آنها باید در مورد اتفاقاتی که رخ داده صحبت کنند. هم من می‌دانم در باشگاه چه خبر است و هم دوستان. اگر اعضای هیأت‌مدیره در مورد صحبت‌های خطیر صحبت کنند بهتر است.»

 


Page Generated in 0.0048 sec