printlogo


کد خبر: 191983تاریخ: 1398/5/14 00:00
گزارش

جزئیات انتقال مگوایر نهایی می‌شود
سولشر: پوگبا می‌ماند


اوله‌گونار سولشر انتظار دارد برای نخستین بازی فصل 2020-2019 لیگ برتر که هفته آینده برابر چلسی برگزار می‌شود، پل پوگبا را در فهرست قرار دهد، اگرچه این فرانسوی مایل است در تابستان از منچستریونایتد جدا شود. پوگبا در خرداد گفت بعد از سه سال بازی در ترکیب شیاطین سرخ دوست دارد یک چالش جدید را شروع کند در حالی که ماه گذشته مدیر برنامه‌هایش به تایمز گفت این بازیکن می‌خواهد از منچستریونایتد برود در حالی که گزارش‌هایی درباره انتقال او به یوونتوس و رئال‌مادرید مطرح شده بود. حالا اما این انتقال نهایی نشده و پوگبا که در سال 2016 با رکورد 89/3میلیون پوند از یوونتوس به یونایتد آمد، شاید مدت بیشتری در اولدترافورد بماند.
سولشر بعد از پیروزی برابر میلان در ضربات پنالتی در کاردیف گفت: «پل احتمالاً دوشنبه به تمرین‌ها برمی‌گردد. مصدومیت نیست، کمی درد دارد. او آسیبی ندیده اما من قصد نداشتم روی او ریسک کنم. انتظار نداشتم در هواپیمای سفر به ولز ما را همراهی کند. تلفنی با او صحبت کردم و دیدم حال خوبی ندارد. احتمالاً برای چلسی آماده می‌شود یعنی امیدوارم.»
پوگبا دوران پرماجرایی در منچستریونایتد داشته و با سلف سولشر، یعنی ژوزه مورینیو، درگیری‌هایی پیدا کرد اما شاید متقاعد شده باشد بماند با توجه به نشانه‌های پیشرفت و انگیزه‌ای که در تیم مشاهده کرده. یونایتد فصل قبل با 32 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی قهرمان در رده ششم قرار گرفت.
بعد از جذب آرون وان بیساکا از کریستال‌پالاس و دانیل جیمز از سوانزی، یونایتد در آستانه معامله 80میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن هری مگوایر مدافع تیم ملی انگلیس و لسترسیتی است. مربی نروژی شیاطین سرخ گفت: «امیدوارم جزئیات کوچک باقی‌مانده هم نهایی شود و به‌طور رسمی این انتقال اعلام شود. او چند بازی در تابستان انجام داده و نمی‌دانیم آیا می‌تواند برای بازی با چلسی تیم را همراهی کند؟» در صورت عملی شدن این انتقال، بازیکن 26ساله گران‌ترین مدافع جهان می‌شود. به‌نظر می‌رسد به او پیشنهاد قراردادی شش‌ساله ارائه شده تا مشکلات دفاعی همیشگی یونایتد را حل کند. یونایتد 20 مرداد میزبان چلسی است و اگر مگوایر نیاید، مارکوس روخو و ویکتور لیندلوف که مقابل میلان در ترکیب اصلی قرار گرفته بودند، از ابتدا در بازی خواهند بود.
سولشر همچنین گفت اشلی یانگ به‌جای آنتونیو والنسیا که بعد از 10 سال از منچستر رفت تا برای تیم مطرح کشورش، اکوادور یعنی ال‌دی‌یو کیتو بازی کند، کاپیتان جدید تیم خواهد بود.
بازیکن دیگر منچستریونایتد که در این تابستان به‌شدت مورد توجه قرار گرفته و در کانون شایعات قرار داشته، روملو لوکاکو است. این مهاجم بلژیکی یکی از کسانی است که با مربیگری سولشر نتوانسته موفقیت شایسته‌ای به‌دست آورد و به‌نظر می‌رسد با توجه به علاقه‌ای که دو تیم بزرگ ایتالیا، یوونتوس و اینتر به جذب او نشان داده‌اند، در آستانه جدایی از تیم است. لوکاکو با ارسال یک ویدئو پاسخ منتقدانی که از کندی او ایراد گرفته بودند را داد و سولشر گفت با او درباره پستش صحبت کرده، اما هیچ خبر جدیدی درباره انتقال او نداد.
منچستریونایتد بعد از چلسی با ولورهمپتون، کریستال‌پالاس، ساوتهمپتون و لسترسیتی بازی دارد و در اواخر شهریور کارش در لیگ اروپا شروع می‌شود.
منبع: رویترز



قیمت پوگبا؛ 270میلیون پوند


پل پوگبا نگران است منچستریونایتد روی او قیمتی بگذارد که انتقال رؤیایی‌اش به رئال‌مادرید در این تابستان منتفی شود. مهلت نقل‌و‌انتقالات در انگلیس 17 مرداد به پایان می‌رسد اما تیم‌ها می‌توانند تا 11 شهریور به تیمی خارجی بازیکنان خود را بفروشند، هرچند احتمال این قضیه زیاد نیست چون منچستریونایتد جانشینی برای پوگبا می‌خواهد و تنها تا پنجشنبه فرصت برای جذب بازیکن وجود دارد.
آنطور که میرر گزارش داده، تیم زین‌الدین زیدان برای تکمیل این قرارداد باید 270میلیون پوند بپردازد چون منچستریونایتد برای این بازیکن برنده جام‌جهانی که بابتش 89میلیون پوند داده 150میلیون می‌خواهد. پوگبا همچنین دستمزدی 500هزار پوندی طلب می‌کند که سالانه 26میلیون پوند می‌شود. او همچنین قراردادی چهارساله می‌خواهد که دستمزدش 104میلیون می‌شود. مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا هم 10درصد مبلغ انتقال را می‌گیرد که 15میلیون به مبلغ معامله افزوده می‌شود و در نهایت به 270میلیون پوند می‌رسد.

 


Page Generated in 0.0058 sec