printlogo


کد خبر: 191981تاریخ: 1398/5/14 00:00
پاریس قهرمان شد اما نیمار جنجال درست کرد

پاری‌سن‌ژرمن با کسب پیروزی مقابل رن فاتح سوپرجام فرانسه شد اما در جریان بازی و جشن قهرمانی این تیم که در شهر شنزن چین برگزار شد، صحنه‌هایی شکل گرفت که برای مدت کوتاهی دستاورد شاگردان توماس توخل را تحت‌الشعاع قرار داد.
نیمار به دلیل مصدومیت در بازی که با پیروزی 2 بر یک PSG‌ تمام شد، حضور نداشت و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد.
با این حال بی‌تفاوتی او نسبت به گل‌هایی که تیمش را به بازی برگرداند، جالب توجه بود. واکنش سرد نیمار به گلزنی کیلیان امباپه که بازی را به تساوی کشاند و همچنین گل آنخل دی‌ماریا از روی ضربه ایستگاهی که باعث برد قهرمان فرانسه شد، اخبار حاکی از تمایل او به ترک پاریسی‌ها و بازگشت به بارسلونا را تأیید می‌کرد.
اما این تنها مدرک برای اثبات این موضوع نبود. تصویری که بیش از هر چیز دیگر تیره و تار بودن روابط میان او و مدیران باشگاه را نشان می‌داد قبل از بازی منتشر شد زمانی که بازیکنان PSG یکی یکی داشتند با مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو خوش و بش می‌کردند اما نیمار بدون آنکه حتی به او نگاه کند از کنار هموطنش عبور کرد.
بعد از بازی هم تصاویر دیگری منتشر شد که نشان می‌داد نیمار از بودن در جمع پاریسی‌ها راضی نیست.
علاوه بر اینها، حتی هم‌تیمی‌های نیمار هم با او درباره خروج احتمالی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن شوخی می‌کردند که یکی از آنها در حین جشن قهرمانی‌شان در زمین بازی بود، زمانی که امباپه بازوی هم‌تیمی برزیلی‌اش را گرفت و او را از کادر عکس دسته‌جمعی بازیکنان PSG‌ خارج کرد که البته این حرکت او بیشتر جنبه شوخی داشت و نیمار دوباره به کادر برگشت.
در تصویری دیگر، در حالی که بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن داشتند با جام قهرمانی روی زمین چمن دور افتخار می‌زدند، نیمار صرفاً گوشه‌ای ایستاده بود و هیچ واکنشی نشان نمی‌داد. به نظر می‌رسد روابط میان نیمار و پاری‌سن‌ژرمن به قدری خراب شده که نمی‌توان بازگشتی برای آن متصور بود.
منبع: اسپورت

 


Page Generated in 0.0055 sec