printlogo


کد خبر: 191980تاریخ: 1398/5/14 00:00
قهرمانی دورتموند در سوپرجام آلمان
کواچ: با اینکه بر بازی مسلط بودیم، باختیم

نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید از باخت تیمش مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان بسیار ناراحت است چون این مردان او بودند که بازی را تحت کنترل داشتند. کواچ پس از باخت 2 بر صفر بایرن، این اتفاق را نتیجه اشتباهات فردی بازیکنانش دانست هرچند باز هم از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. او به خبرنگاران گفت: «مسلماً ما ناراحتیم چون بازی را باختیم. فکر می‌کنم ما یک نمایش متوسط ارائه کردیم نه یک نمایش بسیار خوب. این بایرن مونیخ بود که بر بازی سلطه داشت اما اشتباهاتی که مرتکب شدیم به دورتموند اجازه گلزنی داد. در سمت مقابل خودمان نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم، بهره‌ای ببریم و به همین دلیل بود که بازی را باختیم.»
کواچ ادامه داد: «ما در چهارمین هفته اردوی آماده‌سازی پیش فصل‌مان هستیم. این اولین بازی ما بود که در آن تمام بازیکنان‌مان 90 دقیقه در زمین بازی حضور داشتند پس شما بیشتر از این نمی‌توانید از این تیم انتظار داشته باشید. من ناراضی نیستم اگرچه بازی‌مان خارق‌العاده نبود. باید از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم نه اینکه به دورتموند اجازه دهیم بازی را به سمتی که می‌خواهد هدایت کند. بیش از اندازه توپ لو دادیم و مسبب آغاز ضدحملات حریف شدیم.»
در سمت مقابل لوسین فاوره، سرمربی بوروسیا دورتموند هم پس از پیروزی شاگردانش، دستاورد آنها را با توجه به برتری حریف در زمینه تملک توپ ارزشمند دانست.
فاوره پس از آنکه زردپوشان وستفالن به قهرمانی‌های پیاپی بایرن مونیخ در سوپرجام آلمان از سال 2014 پایان دادند به خبرنگاران گفت: «با انگیزه‌ای مطلق برای بردن این بازی به میدان آمده بودیم. بایرن مونیخ واقعاً قوی ظاهر شد و تملک توپ فراوانی داشت. اگر اشتباه نکنم این تیم 65 درصد از زمان بازی مالک توپ بود. با این حال ما موقعیت‌های گلزنی بسیار خطرناکی ایجاد کردیم و با دفاعی صبورانه و یکدست به چیزی که می‌‌خواستیم رسیدیم. عملکرد ما بسیار خوب بود.»

 


Page Generated in 0.0055 sec