printlogo


کد خبر: 191978تاریخ: 1398/5/14 00:00
خبر

منچستر، لوکاکو را وادار به پاک کردن توییتش کرد


روملو لوکاکو با انتشار یک پیام در صفحه شخصی‌اش در توییتر خشم هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌اش در منچستریونایتد را برانگیخته است. به گزارش نشریه دیلی میل، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ که این روزها مترصد جدایی از این تیم و پیوستن به یکی از دو تیم یوونتوس و اینتر است، آماری از تمرینات اخیر هم‌تیمی‌هایش شامل زمان‌های ثبت شده برای میزان و سرعت دویدن آنها را در فضای مجازی منتشر کرده است که این حرکتش به مذاق هم‌تیمی‌هایش و نیز سولشر خوش نیامده است و به همین دلیل او مجبور شده که این پست را از صفحه‌ شخصی‌اش حذف کند.
در پستی که لوکاکو منتشر کرده، مشخص شده که او بعد از دیوگو دالوت دومین نفری بوده که کورس سرعت تمرینات من‌یونایتد در تاریخ دهم جولای را با کمترین زمان انجام داده است. ظاهراً هدف لوکاکو از انتشار این پست، طعنه زدن به آنهایی بوده که فصل گذشته از او به خاطر سرعت پایین‌اش برای استارت زدن در حملات انتقاد می‌کردند. در این پست همچنین مشخص شده که لوک شاو بعد از خوان ماتا و نمانیا ماتیچ کندترین بازیکن در تمرینات منچستریونایتد بوده است و همین موضوع سبب شد که ماتا در پاسخ به توییت هم‌تیمی بلژیکی‌اش بنویسد: «متشکرم که بالاخره به دنیا نشان داده که من از لوک شاو سریعترم برادر!» با این حال، باشگاه مثل ماتا اصلاً به جنبه شوخی قضیه فکر نکرد و لوکاکو را وادار به پاک کردن این توییت کرد.


رونی به دنبال کار در منچستریونایتد



وین رونی می‌خواهد وقتی دوران بازی‌اش تمام شد در منچستریونایتد مربیگری کند. کولین، همسر این بازیکن 33 ساله دلتنگ خانه است و می‌خواهد پسرانشان در انگلیس به مدرسه بروند. هم‌تیمی‌های سابق رونی در یونایتد، نیکی بات و مایکل کریک در حال حاضر در اولدترافورد کاری برای خود دست و پا کرده‌اند و آنطور که سان گزارش داده بازیکن سابق تیم ملی انگلیس می‌خواهد در پایان قراردادش با دی‌سی یونایتد به بازگشت به انگلیس و کار در منچستریونایتد هم فکر کند. او می‌خواهد بخشی از برنامه‌های اوله‌گونار سولشر در آینده باشد.
یکی از نزدیکان رونی به سان گفت: «رونی می‌خواهد بعد از آنکه کفش‌هایش را آویخت، در فوتبال بماند ضمن اینکه به دنبال این است که خانواده‌اش را کنار هم حفظ کند و بهترین تصمیم را برای کولین و پسرهایشان بگیرد. بنابراین داشتن یک شغل در یونایتد عالی است و وین می‌خواهد یک روز به مربیگری در این تیم رو بیاورد.» رونی در 24 بازی برای دی‌سی یونایتد در رقابت‌های مختلف این فصل 13 گل زده و 7 پاس گل داده است.


خوانفران راه دنی آلوز را در پیش گرفت


دنی آلوز شاید برای بازی کردن در سمت راست دفاع سائوپائولو مجبور به رقابت شود. بعد از انتقال ستاره سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به باشگاه برزیلی، خوانفران مدافع سابق اتلتیکو مادرید هم تصمیم گرفته راه او را در پیش بگیرد. خوانفران یک دوره موفق هشت ساله را در اتلتیکومادرید سپری کرد و یکی از بازیکنان محبوب تیم در یکی از بهترین دوران فوتبال تاریخ باشگاه زیر نظر دیگو سیمئونه بود. او یک قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد اما تلاش اتلتیکو برای فتح لیگ قهرمانان اروپا نافرجام بود و روخی بلانکو دو بار در فینال مغلوب رئال مادرید شد. این بازیکن 34 ساله با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی اتلتیکو مواجه شد در حالی که سال قبل هم قراردادی یکساله بسته بود اما ترجیح داد به تیم دیگری برود بعد از آنکه جایگاهش در ترکیب اصلی اتلتیکو را از دست داد و حالا منتظر تجربه بازی در برزیل است. خوانفران گفت: «من در اسپانیا متولد شدم، بزرگ شدم و تمام حرفه‌ام را سپری کردم. می‌خواستم به رویای بازی در برزیل برسم.» تلاش باشگاه برزیلی برای جذب یک مدافع راست دیگر کمی تعجب‌آور بود اما این دو بازیکن مهارت‌های متفاوتی دارند، آلوز اگرچه به خاطر توانایی‌های هجومی‌اش شهرت دارد همچنان که در کارهای دفاعی موفق است اما خوانفران در تمام این سال‌ها برای اتلتیکو تنها سه گل در لیگ اسپانیا به ثمر رسانده است. در حالی که قرارداد آلوز تا دسامبر 2022 اعتبار دارد، با خوانفران تا پایان سال 2020 قرارداد بسته‌اند و هر دو بازیکن امیدوارند به ارتقای جایگاه تیم در رده‌بندی لیگ برزیل کمک کنند. سائوپائولو با هشت امتیاز اختلاف نسبت به سانتوس صدرنشین در رده پنجم قرار دارد. این دو تیم شنبه آینده بازی بسیار حساسی برابر یکدیگر دارند و سائوپائولو کار سختی برای جبران این اختلاف دارد چون از 36 بازی لیگ تنها 12 تا باقی مانده است.
 


Page Generated in 0.0061 sec