printlogo


کد خبر: 189698تاریخ: 1398/4/13 00:00
یوز ایرانی روی توپ‌های لیگ برتری نشست



رضایت سازمان لیگ از همکاری با شرکت دربی استار (اسپانسر توپ‌های لیگ برتر در دو سال گذشته) مدیران این مجموعه را مجاب کرد قرارداد همکاری خود با این شرکت را در لیگ نوزدهم هم ادامه بدهند.
به این ترتیب مسابقات فصل جدید فوتبال ایران هم در شرایطی با تو‌پ‌های دربی استار برگزار خواهد شد که هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر درجه کیفیت، دربی‌استار توپ‌های بهتری در اختیار فوتبال ایران قرار خواهد داد.
این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که در دو فصل اخیر توپ‌ها یک طرح داشت و عدم تغییر شکل ظاهری توپ‌ها برای قرارداد لیگ هجدهم، باعث شد انتقادهای زیادی به مدیریت سازمان لیگ وارد شود. البته این اشتباه و بدسلیقگی بزرگ برای قرارداد لیگ نوزدهم برطرف شده و دو طرف سعی کرده‌اند سلیقه بیشتری در طراحی توپ‌ها به خرج بدهند.
به این ترتیب با درخواست سازمان لیگ در قدم اول کیفیت توپ‌های جدید نسبت به دو سال اخیر بالاتر رفته و از همه مهم‌تر اینکه دربی استار از یوز ایرانی و لوگوی سازمان لیگ فوتبال ایران هم در طراحی توپ‌های جدید که سفید خواهند بود استفاده کرده است. شرکت دربی استار برای حک نماد یوز و آرم سازمان لیگ البته هیچ هزینه اضافه‌ای از فوتبال ایران دریافت نخواهد کرد. همچنین بد نیست بدانید این توپ‌ها در آلمان تولید می‌شوند و به محض اینکه تولید سفارش سازمان لیگ به حدنصاب لازم در مرحله اول برسد، محموله به ایران ارسال خواهد شد و نهایتا تا اواخر تیرماه توپ‌های جدید در اختیار باشگاه‌ها قرار داده خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0057 sec