printlogo


کد خبر: 189697تاریخ: 1398/4/13 00:00
حسینی: تمرین با این هواداران لذتبخش است



عصر سه‌شنبه تمرین استقلال برای نخستین بار به روی هواداران استقلال باز شد تا آنها نیز نظاره‌گر کار بازیکنان باشند. تعداد هواداران استقلال به حدی بود که بازیکنان هم از این استقبال شوکه شدند.
خیلی از بازیکنان توقع نداشتند که حدود 2 هزار تماشاگر به ورزشگاه نفت در تهرانسر بروند و نظاره‌گر تمرین باشند.
در تمرین آن روز یکی از هواداران استقلال در حالی که سید حسین حسینی در حال تمرین بود به سمت دروازه‌بان استقلال رفت و با حالتی عجیب به پای او افتاد و پایش را بوسید. حسینی در واکنش به رفتار آن تماشاگر به «ایران ورزشی» گفته است: «واقعا نمی‌دانم چطور از هواداران تشکر کنم. من احساس آنها را درک می‌کنم. آنها حامی ما هستند و همیشه پشت ما بودند. تمرین کردن در میان تماشاگران حس و حال و لذت دیگری دارد. آن روز برای من بسیار خاطره‌انگیز بود و از هواداران ممنونم که استقبال خوبی از ما داشتند. بدون شک ادامه حضور آنها در بازی‌ها می‌تواند به موفقیت ما کمک کند. امیدوارم با کمک آنها قهرمان لیگ شویم. ما می‌‌خواهیم با همین هواداران به سمت جام حرکت کنیم.»
حسینی درباره استراماچونی هم این نظر را دارد: «او جوان است و بسیار پر جنب و جوش. استراماچونی آمده تا با استقلال موفق شود و ما هم باید در این راه به او کمک کنیم. من انگیزه استراماچونی را دوست دارم. ایشان عاشق کارش است و شدیدا کار می‌کند.»
 حسینی به جذب چند بازیکن دیگر نیز تاکید دارد. دروازه‌بان استقلال می‌گوید: «واقعیت این است که استقلال هنوز کامل نشده. ما به تعداد دیگری بازیکن نیاز داریم. باید بازیکنان دیگری به جمع ما اضافه شوند. امیدوارم هر چه زودتر شکل بگیریم. استقلال قصد دارد بهترین تیم فصل آینده باشد. می‌خواهیم با کمک هواداران کارهای بزرگی انجام بدهیم.»
 


Page Generated in 0.0051 sec