printlogo


کد خبر: 189685تاریخ: 1398/4/13 00:00
تیته: برای مهار مسی، ساختار برزیل را عوض کردم

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از برتری دو بر صفر تیمش مقابل آرژانتین و صعود به فینال کوپا آمه‌ریکا گفت برای مهار مسی مجبور شده ساختار تیمی‌ برزیل را تغییر دهد.
تیته در کنفرانس خبری از مسی به‌عنوان فوتبالیستی فرازمینی یاد کرد و درباره او گفت: «برای مهار و خنثی کردن بازیکنی مثل مسی ما مجبور بودیم ساختار تیم‌مان را تغییر دهیم. برای همین فیرمینو را کمی عقب آوردیم تا میانه میدان را بیشتر ببندیم و در نتیجه این تغییرات نسبت به سایر بازی‌ها مالکیت توپ کمتری داشتیم.»
سرمربی برزیل در ادامه صحبت‌های خود با تمجید و ستایش از مسی گفت: «لیونل مسی یک فوتبالیست فرازمینی است. او واقعا استثنایی است. چه زمانی که توپ را در دست دارد و چه در دیگر دقایق مسابقه. او اینقدر فوق‌العاده است که جا داشت اینجا از او نام ببرم.»
تیته که نخستین حضور در یک فینال به‌عنوان سرمربی برزیل را تجربه خواهد کرد، گفت که از این بابت بسیار خوشحال است: «بعد از حضور در فینال است که به معنای واقعی کلمه سرمربی تیم ملی برزیل خواهم شد. همانطور که می‌گویند اگر در ماراکانا بازی نکرده باشید فوتبالیست نیستید، اگر هم در ماراکانا هدایت یک تیم را به عهده نگرفته باشید، یک مربی واقعی نیستید.»
تیته درباره صحبت‌های اسکالونی که گفته بود آرژانتین نسبت به برزیل برتر بوده، گفت: «او هم انسان است و در شرایط احساسی حرف‌هایی می‌زند ولی این چیزی است که باید تحلیل و بررسی شود. برزیل یک بازی عالی و کم فراز و نشیب انجام داد و من نیازی به پاسخ دادن به چنین ادعاهایی را نمی‌بینم.»

 


Page Generated in 0.0052 sec