printlogo


کد خبر: 189683تاریخ: 1398/4/13 00:00
قدوس: در ماجرای اوئسکا کار اشتباهی نکردم



تابستان گذشته باشگاه اوئسکا با اوسترسوند سوئد به توافق رسید تا سامان قدوس را جذب کند، ولی باشگاه سوئدی پا پس کشید و در نهایت مهاجم ایرانی به امی‌ین پیوست.
اوئسکا علیه سامان قدوس و اوسترسوند به فیفا شکایت کرد و به گفته مدیران باشگاه اسپانیایی، حکم فیفا درباره این پرونده به‌زودی اعلام خواهد شد. رییس باشگاه اوئسکا انتظار دارد حکم فیفا پرداخت جریمه و غرامت از سوی اوسترسوند به اوئسکا و محرومیت سامان قدوس باشد.
رییس باشگاه اوئسکا می‌گوید سه طرف این ماجرا یعنی باشگاه اوسترشوند، باشگاه امی‌ین و سامان قدوس، چند ساعت پیش از شروع جلسه کمیته حل اختلاف فیفا با باشگاه اسپانیایی تماس گرفته و خواهان حل و فصل ماجرا بین طرفین شده‌اند. رییس اوئسکا می‌گوید این درخواست از سوی باشگاه اسپانیایی رد شده و حالا اوئسکا منتظر صدور رای از سوی فیفا است.
این در حالی است که سامان قدوس تاکید می‌کند در این ماجرا مقصر نیست: «من کار اشتباهی نکردم به همین خاطر اقدامات این باشگاه برای من اهمیتی ندارد. به آن باشگاه رفتم تا از آن شناخت پیدا کنم چون آنها به‌دنبال جذب من بودند. بعد از آن باشگاه اسپانیایی باید با اوسترسوند توافق می‌کرد.»
البته همان زمان عکس‌هایی منتشر شد که قدوس را در حال امضای قرارداد با طرف اسپانیایی نشان می‌داد و همان ممکن است برایش دردسر شود. سامان در این باره اضافه می‌کند: «توافق صورت‌گرفته بین من و باشگاه، شخصی بود.»
او در پایان می‌گوید: «باید امیدوار باشم که این موضوع تمام شود. برای من سخت است حرف و حدیث‌هایی بشنوم که فیفا به پرونده می‌پردازد. این موضوعات به فوتبالم آسیبی نمی‌رساند اما روی تصویری که مردم از من دارند تاثیر منفی دارد.»

 


Page Generated in 0.0050 sec