printlogo


کد خبر: 189681تاریخ: 1398/4/13 00:00
سوژه
آلیسون توپ طلا می‌گیرد؟

برزیل در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا توانست آرژانتین را با دو گل شکست دهد و با پنج بازی بدون گل خورده راهی فینال شد. میزبان این آمار خیره‌کننده را تا حد زیادی مدیون آلیسون، دروازه‌بان آماده تیمش است. او موفق شده در 9 بازی متوالی اخیرش (4 بازی با لیورپول، 5 بازی با برزیل) کلین‌شیت کند و در فرمی رویایی به سر می‌برد.
بهترین صحنه او در این بازی اواسط نیمه دوم بود که کاشته دقیق مسی که به گوشه دروازه می‌رفت را مهار کرد. البته او در یک صحنه هم خوش‌شانس بود که شوت مسی به تیر عمودی برخورد کرد.
این سومین بار در ماه‌های اخیر است که آلیسون در دوئل با مسی برنده می‌شود. او در دو فصل گذشته با پیراهن رم و لیورپول در بازی مقابل بارسا برنده شود و این بار در کوپا ستاره آرژانتینی را ناکام گذاشت.
با از بین رفتن شانس قهرمانی مسی حالا احتمال اینکه توپ طلا به یکی از بازیکنان لیورپول، قهرمان اروپا برسد بیشتر شد و گفته می‌شود صلاح، فان‌دایک و آلیسون بخت خوبی دارند. شکست فان‌دایک در فینال لیگ ملت‌های اروپا و عملکرد مصر در جام ملت‌های آفریقا می‌تواند روی آمار دو همتیمی آلیسون موثر باشد.
دروازه‌بان برزیل در واکنش به این ماجرا گفت: «من توپ طلا بگیرم؟ بازیکنان ماهر زیادی در فوتبال دنیا وجود دارند. من هر بار با آمادگی و مطالعه زیادی نسبت به حریفان به زمین می‌روم.»



 


Page Generated in 0.0056 sec