printlogo


کد خبر: 189678تاریخ: 1398/4/13 00:00
گزارش


۵۰ درصد قضیه حل شد، حالا روبین‌‌کازان باید راضی شود
پرسپولیس مجهز به جنگنده شکاری
بعد از حفظ علیپور پرسپولیس باید برای تقویت خط حمله خود دست می‌جنباند تا از رقبایش در لیگ برتر عقب نیفتد و البته جای بودیمیر را هم پر کند. به همین خاطر مسوولان این باشگاه روی رضا شکاری مهاجم نیمکت‌نشین روبین‌کازان و تیم امید انگشت گذاشتند و به یکباره خبر رسید این بازیکن در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شده تا با عرب و مسوولان این باشگاه مذاکره کند.
رضا شکاری هفته گذشته در مصاحبه با ایران ورزشی تاکید کرده بود دوست ندارد به این زودی به ایران برگردد و می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد اما انگار وسوسه حضور در پرسپولیس پرطرفدار و تیمی که بشدت در کانون توجه میلیون‌ها هوادار و صدها رسانه قرار دارد او را قلقلک داده تا پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کند.
شکاری قبل از رفتن به باشگاه پرسپولیس گفت: «طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیربرنامه‌هایم به زودی به باشگاه پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی خواهیم رفت. صحبت‌های اولیه انجام شده و قرار است روی برخی بندها جدی‌تر بحث کنیم. با این حال امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانم امسال لباس تیمی که عاشق آن هستم را برتن کنم.»
بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) این بازیکن به همراه مدیربرنامه‌های خود به باشگاه پرسپولیس آمد و گفته شد می‌خواهد به صورت قرضی برای این تیم بازی کند، چرا که مبلغ موردنظر باشگاه روسی برای صدور رضایتنامه‌اش سنگین است.
با این حال پست اینستاگرامی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که شکاری پیش‌تر عضو این باشگاه بوده نگرانی‌هایی ایجاد کرد که نکند این انتقال صورت نگیرد. آذری نوشته بود: «جای آقای عرب بودم برای عقد قرارداد با یک بازیکن خاص که شایعه شده است، از فیفا استعلام می‌گرفتم. برای احترام به هواداران پرشور پرسپولیس مجبورم این مشورت را به دوست خوبم بدهم تا بعد از سعید آذری گله نکنند. به هر حال نمی‌خواهم باز هم با احساسات مردم بازی شود و بگویند ما نمی‌دانستیم و کاش به ما گفته بودید. البته امیدوارم این بازیکن مشکلی نداشته باشد و با همه وجود در خدمت پرسپولیس باشد ولی شرط حرفه‌ای‌گری شما و شرط شرافت من است که بگویم.» این پست در ارتباط با شکایتی است که باشگاه ذوب‌آهن چندی قبل و بعد از قرارداد رضا شکاری با روبین‌کازان توسط وکیل ایتالیایی‌اش به فیفا ارسال کرد. در آن زمان شکاری البته ادعا کرد که برگه فسخ قرارداد قانونی‌اش را سازمان لیگ گرفته و زمانی که به کازان پیوسته بازیکن آزاد بوده است. با این حال وقتی این بازیکن جوان از باشگاه خارج می‌شد خبر از توافق با پرسپولیس داد. شکاری پس از جلسه با ایرج عرب گفت: «با پرسپولیس توافق کردم، حالا مانده روبین‌کازان که با آنها هم توافق کنم.» شکاری فصل قبل در پی مشکلی که در اردوی نیم فصل در ترکیه پیدا کرده بود دیگر برای روبین‌کازان بازی نکرد تا تصمیم به جدایی بگیرد. الان 50 درصد قضیه حل است و او با پرسپولیس توافق کرده تا سرخپوش شود اما 50 درصد دیگر منوط به توافق با باشگاه روبین‌کازان است که باید دید او می‌تواند روس‌ها را برای جدایی بی‌دردسر قانع کند یا نه. نکته مهم اینجاست که با توجه به زیر ۲۳ سال بودن شکاری، پرسپولیس در صورت جذب قطعی این بازیکن از روبین‌کازان می‌تواند او را در فهرست بازیکنان امید جای دهد و مشکلی از لحاظ فهرست بزرگسال نخواهد بود.

6 بازی تدارکاتی برای تیم امید
سفر اخیر رییس کمیته ملی المپیک کرواسی به ایران برای تیم ملی امید بسیار خوب بود و طبق تفاهم‌های انجام‌شده میان مسوولان، تیم امید کرواسی در آبان‌ماه سال جاری به تهران می‌آید و در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم فرهاد مجیدی می‌رود. همچنین حمید استیلی در مصاحبه اخیرش از برگزاری دیدارهای دوستانه‌ای میان ایران و تیم‌های ازبکستان و اندونزی خبر داد که با بازی ازبکستان در تاشکند و بازی با اندونزی در جاکارتا برگزار خواهد شد و جمعا تیم ملی ۲بار با هر کدام از رقبای خود به میدان می‌رود، اما مساله مهم قطعی نشدن زمان برگزاری این بازی‌ها است. با توجه به برگزاری اردوهای تیم ملی همزمان با روزهای رسمی فیفا و جلوگیری از غیبت بازیکنان امید در مسابقات باشگاهی، انتظار می‌رود این بازی‌ها طی ماه‌های شهریور، مهر و آبان که سه فیفادی متوالی در سال جاری است، برگزار شود.
 


Page Generated in 0.0053 sec