printlogo


کد خبر: 189672تاریخ: 1398/4/13 00:00
اردوگاه آبی



ریگی فعلا همراهی ندارد
 اتفاق‌های فصل نقل و انتقالات طوری رقم خورده است که فعلا استقلال تنها یک هافبک دفاعی را در تمرینات خود می‌بیند. تمرینات استقلال در حالی شروع شده است که فعلا تکلیف تمدید قرارداد چشمی و علی کریمی مشخص نیست و فرشید باقری هم مصدوم است و ممکن است چند هفته ابتدایی لیگ را از دست بدهد.
 با این شرایط فعلا مسعود ریگی تک هافبک دفاعی حاضر در تمرینات استقلال است، بازیکنی که به تازگی از پدیده با استقلال قرارداد امضا کرده است و احتمالا با شروع فصل در ترکیب ثابت آبی‌ها به میدان می‌رود. البته در این بین مدیران استقلال در تلاش هستند قرارداد بازیکنان استقلال را تمدید کنند تا این تیم در طول فصل در پست هافبک دفاعی با مشکل روبه‌رو نشود. استقلال در طول چند فصل اخیر نشان داده که در فصل نقل و انتقالات چندان موفق نیست.
 این باشگاه پول‌های زیادی را نیز در این زمینه خرج کرده اما در نهایت ثمری برای تیم نداشته است. یکی از معضلاتی که استقلال را به چنین شرایطی رسانده تعلل این تیم در بحث یارگیری و حفظ داشته‌های قبلی است. اینطور می‌توان گفت که سوءمدیریت مهم‌ترین مساله این باشگاه است.
 
بی پولی مانع
 حفظ نورافکن
امید نورافکن فصل پیش در نیم‌فصل دوم با قراردادی قرضی از شارلروا به استقلال پیوست و برای اینکه این بازیکن فصل بعد هم در جمع آبی‌پوشان باقی بماند باشگاه باید رضایت این بازیکن را دریافت کند. با این حال با توجه به عدم مذاکره باشگاه استقلال با مدیران شارلروا این بازیکن به بلژیک برگشته است و چند روزی است در تمرینات تیم شارلروا شرکت می‌کند. گفته می‌شود اگر باشگاه استقلال بتواند رضایتنامه نورافکن را دریافت کند این بازیکن خودش تمایل دارد فصل بعد را در جمع آبی‌پوشان باقی بماند. البته استقلال به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن را ندارد و احتمالا او فصل بعد را در شارلروا بازی می‌کند.


Page Generated in 0.0045 sec