printlogo


کد خبر: 189670تاریخ: 1398/4/13 00:00
شمارش معکوس برای جدایی کریمی
حواس باشگاه استقـلال کجـا است؟

درباره علی کریمی در روزهای اخیر خبرهای متفاوتی به گوش رسیده است و اخیرا نیز برخی جریان‌های خبری از توافق این بازیکن با استقلال گفته‌اند درحالی که کریمی تا امروز هیچ توافقی با باشگاه استقلال انجام نداده است.
 آخرین مذاکرات کریمی با استقلال به یک ماه پیش باز می‌گردد واز آن زمان به بعد مسوولان باشگاه استقلال هیچ تماسی با این بازیکن نگرفته‌اند ومشخص نیست که در نهایت سرنوشت این هافبک بااخلاق و طراح که تاثیرگذاری بسیاری در ترکیب استقلال لیگ هجدهم داشت، چه می‌شود.  مسوولان باشگاه استقلال در نخستین مذاکره‌ای که با کریمی داشتند پیشنهاد مالی بسیار ضعیفی به این بازیکن دادند که مورد موافقت کریمی قرار نگرفته است.
 با این حال هافبک میانی باشگاه استقلال منتظر بود تا مذاکرات ادامه پیدا کرده واحیانا باشگاه استقلال تغییری در پیشنهاد مالی خود ارائه کند اما هیچ‌یک از مسوولان باشگاه استقلال با کریمی تماس نگرفته‌اند تا برای توافق دوباره به باشگاه برود. کریمی هم با یک پیشنهاد خوب خارجی مواجه شده و از طرفی دلش با استقلال است و می‌‌خواهد یک فصل دیگر در این باشگاه به فوتبال ادامه دهد اما بی‌تفاوتی مسوولان باشگاه استقلال باعث شده تا او مذاکراتش را با باشگاه خارجی خواهان خود ادامه دهد. گفته می‌شود پیشنهادی که از اروپا برای کریمی آمده نزدیک به 500 هزار دلار است که در قیاس با پیشنهادی که باشگاه استقلال به این بازیکن ارائه کرده بسیار چشمگیر‌تر است. بی‌توجهی به وضعیت علی کریمی در شرایطی از سوی مسوولان باشگاه استقلال رخ داده که در خط میانی نیاز ضروری به داشتن هافبکی همچون او احساس می‌شود. کریمی به رغم آنکه فصل پیش گاهی با مصدومیت‌هایی مواجه می‌شد اما هرگاه در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت نمایش بسیار تحسین‌برانگیزی داشت و بی‌شک اگر او هم از جمع آبی‌پوشان جدا شود، وضعیت استقلال در خط میانی بسیار بغرنج خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0057 sec