printlogo


کد خبر: 189666تاریخ: 1398/4/13 00:00
خبر و مصاحبه

پاسخ منفی منتظری به دعوت فدراسیون فوتبال
 تیم ملی فوتبال ایران قرار است در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم امید قرار بگیرد. دیداری که بدون حضور لژیونرها برگزار خواهد شد. در برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال در اختیار باشگاه‌ها قرار داده، تمرینات از 16 تیرماه در تهران آغاز می‌شود. همزمان نیز تیم امید تمریناتش را شروع می‌کند تا این بازی تدارکاتی انجام شود. فدراسیون فوتبال دوست داشت در این اردو پژمان منتظری هم حضور داشته باشد و برای آخرین بار با لباس تیم ملی در میادین دیده شود اما پژمان با درخواست فدراسیون فوتبال مخالفت کرده است. منتظری به مسوولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده در آن زمان که اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود در خارج از ایران به سر می‌برد به همین دلیل تمایلی به حضور در این اردو و احتمالا حضور در بازی خداحافظی ندارد. فدراسیون فوتبال هم به دنبال اظهارنظری که منتظری داشته برای او آرزوی موفقیت کرده و بیان داشته که همچنان این بازیکن را ملی‌پوش می‌داند. حالا باید دید منتظری چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد. آیا او به میادین فوتبال باز می‌گردد یا اینکه می‌‌خواهد به همین منوال با دنیای فوتبال خداحافظی کند؟!
 
سهرابیان: هواداران به تیم جوان استقلال اعتماد کنند
در تمرینات استقلال بازیکنانی همچون محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و ... را می‌بینیم و خبری از بازیکنان باتجربه نیست. این مساله را خیلی‌ها به ضرر استقلال می‌دانند. آرمین سهرابیان، مدافع جوان استقلال درباره این استدلال‌ها نظری دارد: «من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم اما بازیکنان جوان حتماً قابلیت‌هایی داشته‌اند که به استقلال آمده‌اند. بازیکنان جوان این روزها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند و قصد دارند توانایی‌های‌شان را به کادر فنی و هواداران استقلال نشان دهند. کافی است به عملکرد بازیکنان جوان در دو سه سال اخیر توجه کنید که چه کیفیتی از خودشان نشان داده‌اند. اگر به بازیکنان جوان اعتماد شود، با گذشت چند بازی با شرایط تیم آشنا شده و عملکردشان بهتر خواهد شد.»
 سهرابیان از هواداران می‌خواهد به این تیم جوان اعتماد کنند: «امسال از هواداران می‌خواهیم با توجه به حضور بازیکنان جوان، بیشتر از گذشته به آنها اعتماد کنند. در تیم فعلی، تنها یکی دو بازیکن بالای 30 سال هستند. برای مثال فرشید اسماعیلی هم‌سن و سال ما بود که به استقلال آمد و الان ستاره تیم محسوب می‌شود. هواداران دندان روی جگر گذاشته و صبوری به خرج دهند و بدانند بازیکنان جوان، ستاره‌های آینده استقلال هستند.»

بازگشت قائدی به تمرین‌های گروهی
مهدی قائدی که اصولا فراز و نشیب‌های بسیاری دارد بعد از چند روز غیبت در تمرین استقلال حاضر شد. قائدی که تاکنون نتوانسته آنطور که انتظار می‌رفت در استقلال به مهره‌ای کلیدی بدل شود قصد دارد با جدی گرفتن تمریناتش در استقلال لیگ نوزدهم به بازیکنی ثابت بدل شود. البته او برای رسیدن به این جایگاه روزهای سختی پیش رو دارد چرا که بازیکنان جوانی همچون بلبلی به استقلال اضافه شده‌اند که خطری جدی برای قائدی محسوب می‌شوند.
 
نیروی زمینی دومین حریف
 تدارکاتی استقلال
استقلال در نخستین بازی تدارکاتی‌اش موفق شد تیم امید خود را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد. این دیدار برای هماهنگی بازیکنان جوان استقلال بسیار مفید بود اما روند برگزاری بازی‌های تدارکاتی استقلال متوقف نخواهد شد و بازیکنان استقلال امروز به مصاف تیم نیروی زمینی خواهند رفت. نیروی زمینی تحت مربیگری امید روانخواه است و در لیگ دو فوتبال بازی می‌کند. نیروی زمینی به دلیل برخورداری از بازیکنان سرباز همواره جزو تیم‌های استخوان‌دار فوتبال ایران محسوب شده  و یک حریف تدارکاتی مناسب برای استقلال به حساب می‌آید.

پول بدهی پروپژیچ جور شد
اسماعیل خلیل‌زاده از جور شدن بدهی پروپژیچ خبر داده است. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: «باید اعتراف کنم ما برای پروپژیچ به مشکل بدی خوردیم و اتفاقی که افتاد این بود که به خاطر 4 بازیکن حاضر در جام جهانی از فیفا طلب داریم و آقای مهندس تاج محبت کردند نامه‌ای را به مدیران باشگاه ما دادند و حالا یکی از مدیران ما مذاکره می‌کند تا آن مبلغ را بگیرد و به آقای پروپژیچ پرداخت کند. حالا ما به جز آن هم مبلغی را جور کرده‌ایم که اگر ندادند پرداخت کنیم.
 البته من در جریان کامل چند و چون اتفاقات آن مقطع مدیریتی استقلال نبودم که بدانم چرا باشگاه با 30 هزار دلار مشکل پروپژیچ را حل نکرده است اما باید اعتراف کنم در تیم‌هایی مثل استقلال چون منابع درآمدی مشخصی وجود ندارد هیچ گاه نمی‌توانی با برنامه پرداختی داشته باشی. استنباط خودم این است که شاید آن روزها پول نداشتند که بدهند و پرونده این مهاجم خارجی را ببندند.»

احتمال سفر روزبه به ترکیه
بازگشت چشمی به فهرست خرید استقلال
برخی اعضای کمیته فنی استقلال به‌همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره برای حذف روزبه چشمی از فهرست فصل بعد به توافق رسیده بودند، اما وقتی دیدند تلاش‌های باشگاه در جذب بازیکنان هم‌پست به نتیجه نرسیده و از سویی چشمی هم به تیم‌های خارجی نرفته، بار دیگر پرونده بازگشت این بازیکن را باز کردند. به همین دلیل چشمی که مدتی خارج از ایران حضور داشت برای انجام مذاکرات تازه به باشگاه استقلال رفت و به توافق اولیه هم رسید.
 در این جلسه صحبتی درباره مسائل حاشیه‌ای فصل پیش نشد و فقط صحبت‌ها حول موارد مالی بود. احتمال اینکه چشمی در اردوی استقلال در ترکیه نیز حاضر باشد بسیار زیاد. استقلال هفته آتی راهی ترکیه خواهد شد و اگر اتفاق خاصی نیفتد چشمی نیز همراه تیم به ترکیه خواهد رفت.
به این ترتیب باید در انتظار حضور دوباره چشمی در استقلال بود اما پرسشی که وجود دارد این است که آیا چشمی رویه رفتاری‌اش را نسبت به فصل قبل تغییر خواهد داد یا خیر؟


Page Generated in 0.0070 sec