printlogo


کد خبر: 189655تاریخ: 1398/4/13 00:00
ربیع‌خواه: قرار نیست شبیه آرژانتین بازی کنیم


یکی از بازیکنانی که می‌گفتند بعد از برانکو دیگر در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی نخواهد داشت، محسن ربیع‌خواه است که درباره جدایی مرد کروات گفته: «آقای برانکو یک تصمیم شخصی گرفت و خودش بهتر می‌تواند درباره این تصمیم صحبت کند. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و باید به تصمیم ایشان احترام گذاشت. هر چند ما خاطرات خیلی خوبی با او داشتیم و در این چند سالی که اینجا بود، چیزهای زیادی از نظر فنی و اخلاقی یادمان داد. الان فقط می‌توانم برای آقای برانکو آرزوی موفقیت کنم. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد و روزهای خوبی داشته باشد. ما هم باید با کالدرون به فکر فصل آینده باشیم و نتایج خوب فصل‌های قبل را تکرار کنیم.»
با نتایجی که برانکو گرفت، جانشین او قطعا کار سختی خواهد داشت. البته ربیع‌خواه معتقد است که این سختی را آنها با برانکو هم تجربه می‌کردند: «تکرار قهرمانی سخت است و قطعاً جنگیدن برای جام چهارم بسیار سخت‌تر خواهد بود. کار سختی داریم اما حتی اگر برانکو هم می‌ماند، باز همین سختی‌ها را داشتیم. پس باید تلاش کنیم تا با مربی جدید هم قهرمان شویم و پرسپولیس و هوادارانش سربلند باشند.»
محسن ربیع‌خواه سپس در پاسخ به این سوال که سرمربی جدید پرسپولیس را چقدر می‌شناسد، گفته: «آقای کالدرون فوتبالیست بزرگی در آرژانتین بوده و افتخارات خیلی زیادی در دوران بازیگری به دست آورده و در مربیگری هم موفق بوده. او در جلسه معارفه‌اش نشان داد که انگیزه بسیار زیادی برای کار کردن دارد و به نظرم می‌تواند در پرسپولیس هم موفق باشد. کالدرون از آن مربیانی است که سخت کار می‌کند و این برای ما اتفاق خوبی است چون به تیم انگیزه می‌دهد تا در فصل پیش‌رو بهتر کار کنیم.»
سبک فوتبال آرژانتین مبتنی بر بازی قدرتی همراه با تکنیک است. یعنی پرسپولیس هم قرار است از این به بعد آرژانتینی بازی کند؟ پاسخ ربیع‌خواه این است: «فوتبال آرژانتین فوتبال قدرتی و تکنیکی است و من چون خودم هوادار سرسخت تیم‌ملی آرژانتین هستم، کاملا سبک فوتبال‌شان را می‌شناسم. حتما آقای کالدرون هم با این تفکر تیم را اداره می‌کند، هر چند ما در این سال‌های اخیر نشان دادیم که از نظر دوندگی شرایط خیلی خوبی داریم. البته قرار نیست شبیه تیم‌ملی آرژانتین یا تیم خاص دیگری بازی کنیم چرا که ما پرسپولیس هستیم و در فوتبال سبک خودمان را داریم.»
 


Page Generated in 0.0052 sec