printlogo


کد خبر: 189654تاریخ: 1398/4/13 00:00
باشگاه از برانکو تخفیف می‌خواهد




باشگاه پرسپولیس در نظر دارد برای صدور فسخ قرارداد سرمربی پیشین خود مبلغ قابل توجهی بابت طلب‌های برانکو ایوانکوویچ از وکیل او تخفیف بگیرد. برانکو به دلیل دریافت نکردن نامه فسخ قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته قراردادش با الاهلی عربستان را به طور رسمی ثبت کند. سرمربی سابق پرسپولیس با اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و با تکیه به ‌بندی که در قراردادش داشت، تصمیم به فسخ یکطرفه گرفت.
البته که اقدام او برای جدایی قانونی است اما برای اینکه بتواند فارغ از شکایت به فیفا، نامه فسخ خود و همچنین مطالباتش را دریافت کند، از طریق وکیل خود نامه‌ای را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد که در آن خواهان نشست مشترک برای حل و فصل این موضوع شد. مسوولان باشگاه پرسپولیس هم که 600 هزار یورو از بدهی یک میلیون و 180 هزار یورویی این باشگاه به برانکو و دستیارانش را به صورت نقدی فراهم کرده بودند، حالا تصمیم دارند تخفیف بزرگی از مرد کروات بگیرند. در واقع تنها به این شرط است که نامه فسخ قرارداد او را صادر می‌کنند و در اختیار نماینده قانونی‌اش قرار می دهند.
باشگاه پرسپولیس که بر خلاف ادعایش برنامه‌ای برای تسویه حساب با برانکو و همکارانش نداشت، الان هم میلی به پرداخت تمامی مطالبات آنها ندارد و گفته می‌شود ایرج عرب در دیدار با وکیل ایوانکوویچ می‌خواهد به جای پرداخت پول به او، تخفیف بگیرد و بعد رضایتنامه کتبی این مربی را برای تسویه مالی دریافت کند. تخفیفی که پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند آن را به ۵۰ درصد برسانند تا بتوانند با پرداخت ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار یورو با تمامی اعضای کادر‌فنی پرسپولیس تسویه حساب کنند. امید آنها به این است که برانکو هم به‌خاطر شرایطش کوتاه بیاید و هر چقدر امکان دارد، از او تخفیف بگیرند.
در واقع در قرارداد پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ هیچ ‌بندی برای فسخ قرارداد از سوی باشگاه پیش‌بینی نشده بود و این یعنی باشگاه پرسپولیس به لحاظ قانونی موظف است مطالبات برانکو را تمام و کمال پرداخت کند. حال آنکه درخواست برانکو برای برگزاری جلسه نشان می‌دهد دو طرف خواهان توافق بدون شکایت هستند و این موضوع پرسپولیسی‌ها را به تخفیف گرفتن از مرد کروات امیدوار کرده است.
 


Page Generated in 0.0057 sec