printlogo


کد خبر: 189638تاریخ: 1398/4/13 00:00
گزارش


پافشاری بیل:
 من هیچ جا نمی‌روم
گرت بیل در رئال مادرید ماندنی است. این بازیکن ولزی به مقامات باشگاه گفته که می‌خواهد سه سال باقی‌مانده از قراردادش را هم در رئال بگذراند. البته به گفته یک منبع نزدیک به باشگاه، زین‌الدین زیدان به او اعلام کرده که جایی در برنامه‌هایش برای آینده ندارد.
این منبع می‌گوید بیل با قاطعیت اعلام کرده که قصد ندارد از باشگاه جدا شود، و به این ترتیب باشگاه چاره‌ای ندارد جز اینکه نهایت استفاده را از بیل داشته باشد، چرا که دستمزدی بالا به او پرداخت می‌شود. به گفته این منبع، بیل 29ساله از زندگی در اسپانیا و شهر مادرید، و بازی در رئال مادرید بسیار راضی است: «گرت باور دارد که اگر انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده نکرده است، به دلیل این است که بدشانسی آورده و بارها مصدوم شده است اما او حس می‌کند که این دوران سپری شده است. او خوش‌بینانه بر این باور است که حالا شرایط مناسب برای پیشرفت او فراهم است. روی کاغذ، او بهترین بازیکنی است که داریم اما باید به این هم فکر کرد که او تاکنون چه عملکردی داشته است.»
زیدان ترجیح می‌دهد که بیل را تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر به فروش برساند اما دستمزد بیل که 15 میلیون یورو در هر فصل است، مانع بزرگی برای پیوستن او به باشگاه‌های دیگر است. منبع نزدیک به باشگاه می‌گوید: «اگر او مصمم است که به حضورش ادامه بدهد، کار در ابتدا برایش سخت خواهد بود و زیدان اعتقادی به او ندارد اما تردیدی نیست که او فرصت آن را خواهد یافت که نظر مربی را عوض کند. اگر بیل بخواهد تا پایان قراردادش در رئال ماندنی باشد، باشگاه نمی‌خواهد سنگی به خانه خودش پرت کند.»
منبع: آ.اس

 


Page Generated in 0.0050 sec