printlogo


کد خبر: 189636تاریخ: 1398/4/13 00:00
شادی پس از گل جنجالی الکس مورگان
نوشیدن چای!

الکس مورگان، مهاجم تیم ملی آمریکا پس از گلزنی مقابل انگلیس ژست چای نوشیدن را به خود گرفت. او پس از این بازی در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی زنان حاضر نشد درباره شادی پس از گلش صحبت کند.
او گل پیروزی‌بخش آمریکا را در برد دو بر یک به ثمر رساند و سانتر لیندزی هوران را در دقیقه 31 به گل تبدیل کرد. مورگان پس از این گل ژست نوشیدن یک فنجای چای را گرفت که برخی از افراد آن را توهین‌آمیز دانستند.
مورگان گفت که این کار او با الهام از یکی از هم‌تیمی‌هایش انجام شده که او هم پس از دو بار گلزنی مقابل فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی، شادی عجیبی داشت. مورگان گفت: «من می‌خواستم ماجرا را جالب نگه دارم. می‌دانستم که مگان راپینو بهترین شادی‌های پس از گل را دارد و به همین دلیل تلاش کردم در این بازی از نظر شادی پس از گل پیشرفت داشته باشم.»
مورگان ششمین گل خود در این تورنمنت را مقابل انگلیس زد و با آمار الن وایت از انگلیس برابری کرد. گل او باعث شد آمریکا به فینال تورنمنت برسد. این تورنمنت برای آنها بسیار جنجالی بوده است. ماجرا از شادی‌های پس از گل مقابل تایلند آغاز شد، با خصومت شدید بین راپینو و دونالد ترامپ ادامه یافت و از سوی دیگر، برخی افراد از سوی تیم آمریکا به هتل بازیکنان انگلیس رفتند و به دنبال به دست آوردن اطلاعات بودند.
مورگان گفته که شادی پس از گل او تحت تاثیر این اتفاقات بوده است و گفته که تیمش با وجود همه این مشکلات، آرامش خود را حفظ کرده است: «سر و صدای زیادی اطراف تیم بود ولی روی تیم تاثیر نگذاشت. پس به نظرم ما انگار واقعا داریم چای می‌نوشیم!»
این مهاجم آمریکایی به این اشاره کرد که راپینو روی این حرکت او تاثیر داشته است و راپینو هم گفت: «من همیشه درگیر ماجراها هستم ولی قرار نیست همه اسرار خودمان را بازگو کنیم.»
مورگان هم می‌گوید: «چیزهای زیادی به سمت این تیم پرتاب شده و به نظرم ما مسیر سختی را برای رسیدن به فینال پشت سر گذاشتیم. ماجرای چای نوشیدن همین است.»
 


Page Generated in 0.0048 sec