printlogo


کد خبر: 189634تاریخ: 1398/4/13 00:00
مسی: داور بازی با برزیل افتضاح بود


لیونل مسی گفته داور بازی برزیل و آرژانتین به سود برزیل سوت می‌زد. آرژانتین برابر رقیب دیرین خود با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و از کوپاآمه‌ریکا کنار رفت.
ستاره بارسلونا بار دیگر نتوانست در سطح ملی بدرخشد و برزیل میزبان با نهایت استفاده از فرصت‌هایش توانست روی ضربات گابریل ژسوس و روبرتو فیرمینو دو گل بزند و به فینال برسد.
اما مسی از عملکرد رادی زامبرانو، داور مسابقه و همچنین VAR ناراضی بود. او در مصاحبه پس از بازی گفت که پیش از گل فیرمینو در دقیقه 71، باید یک خطای پنالتی روی سرخیو آگوئرو اعلام می‌شده است.
او گفت: «آنها بهتر از ما نبودند. آنها زود گل زدند و گل دوم هم پس از آن زده شد که یک پنالتی به سود ما اعلام نشد. داوران مسابقه اشتباهات بسیاری داشتند اما حتی VAR را چک هم نمی‌کردند. واقعا باورنکردنی است. این اتفاقات در سراسر بازی روی داد. با کوچک‌ترین برخوردی به سود برزیل خطا می‌گرفتند و این کارهای آنها باعث شد حواس ما از بازی پرت شود.
ما هیچ بهانه‌ای نمی‌گیریم اما باید این بازی تحلیل شود و امیدوار باشیم که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی کاری در این باره انجام دهد. به نظرم ما عالی بازی کردیم. ما تلاش بسیاری داشتیم و آنها برتر از ما نبودند.»
آرژانتین 14 ضربه به سمت دروازه برزیل زد و برزیل تنها 4 ضربه به سمت دروازه داشت. آرژانتین دو بار هم توپ را به تیر دروازه زد.
 


Page Generated in 0.0071 sec