printlogo


کد خبر: 189633تاریخ: 1398/4/13 00:00
فوتسال

بی‌توجهی به اعتراض باشگاه‌ها
بازیکنان دو روز در هفته در اختیار تیم ملی فوتسال
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال در دو روز ابتدایی هر هفته در اردوی تیم ملی حاضر خواهند شد. مربیان باشگاهی بخصوص تیم‌هایی که ملی‌پوش زیادی دارند بارها از شیوه عجیبی که محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال ایران برای برگزاری تمرینات این تیم در نظر گرفته، گلایه کرده‌اند.
شیوه‌ای که بر اساس آن در طول برگزاری لیگ پس از پایان هر هفته، ملی‌پوشان راهی تهران شده و به مدت دو یا سه روز در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کنند. این شیوه امسال هم تکرار خواهد شد و ناظم‌الشریعه بدون توجه به انتقادات قصد دارد تمرینات تیم ملی به این شیوه را ادامه دهد.
در جلسه دوشنبه هیأت رییسه سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی فوتسال، برنامه‌های آماده‌سازی این تیم بررسی و مقرر شد از هفته سوم به بعد بازیکنان ملی‌پوش هر هفته پس از پایان بازی‌های لیگ، خود را به کادر‌فنی معرفی کرده و به مدت دو روز در تمرینات تیم ملی شرکت کنند و پس از آن به تمرین تیم باشگاهی خود ملحق شوند.
 

 


استعدادیابی فوتسال از مرداد زیر نظر صانعی
داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال از برنامه‌های مدون این کمیته در بخش استعدادیابی کشوری خبر داد.
پرهیزکار درباره برنامه‌های کمیته فوتسال در بخش استعدادیابی می‌گوید: «استعدادیابی از تمامی مسابقات رده‌های فوتسال کشور یکی از برنامه‌های ویژه‌ای است که برای سال جاری در نظر داریم. با نگاه به این واقعیت که فوتسال آینده ایران در گرو بازیکنان حاضر در رده‌های سنی فعلی است، برنامه‌ای را مدون کردیم تا از حداکثر توانایی استعدادیاب‌های‌مان در سراسر کشور استفاده کنیم و تمام جوانان و نوجوان‌های فعال در لیگ‌های رده‌های پایه و بزرگسال کشور را مورد بررسی قرار بدهیم. باور داریم این روش کم‌هزینه‌ترین راه ممکن برای ادامه روند پرقدرت فوتسال ایران در آسیا و جهان است و به همین منظور، طبق برنامه‌ریزی چند ماه اخیر در تمام 31 استان کشور، یک استعدادیاب آقا و یک خانم مشخص شده تا اسامی نفرات منتخب معرفی شده از سوی آنها زیر نظر علی صانعی مدیر استعدادیابی فوتسال کشور بررسی شود. طبق برنامه نخستین استعدادیابی دختران و پسران در مرداد سال جاری برگزار می‌شود.»
 

 


شروع فصل جدید لیگ فوتسال
مس در بهبهان برد می‌خواهد، گیتی‌پسند
در دربی
فصل جدید لیگ برتر فوتسال از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود و قرار است مانند فصل گذشته قهرمان بازی‌ها پس از برگزاری پلی‌آف مشخص شود.
در فصل جدید دو تیم پارسیان شهر قدس و شهرداری ساوه حضور ندارند و به جای آنها دو تیم هایپر شاهین‌شهر و شاهین کرمانشاه لیگ برتری شدند.
مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی و گیتی‌پسند اصفهان که فینال پلی‌آف فصل قبل را برگزار کردند، جدی‌ترین مدعیان کسب قهرمانی هستند و پس از این تیم‌ها شهروند ساری، حفاری خوزستان، محمدسیمای قم و فرش‌آرای مشهد به دنبال جایگاهی مناسب در جدول خواهند بود.
 نکته جالب این است که گیتی‌پسند در نخستین بازی‌اش میزبان هم‌استانی‌اش یعنی هایپرشهر شاهین‌شهر است تا در همان ابتدا دربی را پشت سر بگذارد.
اهورای بهبهان هم مقابل قهرمان فصل گذشته می‌خواهد خودی نشان دهد و به پیروزی برسد. برنامه بازی‌های هفته اول به این شرح است:
پنجشنبه 13/4/98، ساعت ۱۸
اهورای بهبهان- مس سونگون (سالن علی ابن ابیطالب بهبهان)
جمعه 14/4/98، ساعت ۱۸
شهروند ساری- سن‌ایچ ساوه (سالن سید‌رسول حسینی ساری)
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما قم (سالن انقلاب کرج)
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد (سالن گلعباسی ورامین)
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس (سالن ابوالفتحی شیراز)
شاهین کرمانشاه- حفاری اهواز (سالن قمر بنی‌هاشم کرمانشاه)
گیتی‌پسند- هایپرشهر شاهین‌شهر (سالن پیروزی اصفهان)


Page Generated in 0.0057 sec