printlogo


کد خبر: 189628تاریخ: 1398/4/13 00:00
خبرکوتاه

تعمیر خودجوش ورزشگاه فینال جام حذفی
ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر که در سال‌های گذشته میزبان فینال‌های جام حذفی بود به صورت خودجوش از سوی برخی جوانان خرمشهری تعمیر شد.
سیستم آبیاری و برقی این استادیوم مدت‌ها بود که دچار اشکال شد اما مسوولان امر هیچ اقدامی اساسی برای رفع این مشکلات انجام نمی‌دادند تا اینکه برخی از جوانان خرمشهری به صورت خودجوش سیستم آبیاری و برقی استادیوم را تعمیر کردند تا این استادیوم دوباره برای میزبانی از بازی‌های کارون اروند خرمشهر در رقابت‌های لیگ یک مهیا شود.
این در حالی است که در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر فروش امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر وجود داشت. تیمی که فصل گذشته نخستین فصل حضور در رقابت‌های لیگ یک را تجربه کرد و به زحمت در جمع تیم‌های دسته اولی ماند.
 

 


 پایان همکاری عزت‌اللهی با ردینگ
وضعیت مبهم شماره 6 تیم ملی
سعید عزت‌اللهی این روزها مشغول بررسی پیشنهادهایی است که به دستش رسیده. یکی اسپورتینگ‌لیسبون است که فصل قبل هم به دنبال جذب هافبک دفاعی تیم ملی ایران بود و سپس گزینه‌هایی از بلژیک و روسیه. عزت‌اللهی یک فصل دیگر با روستوف قرارداد دارد و در پایان انتقال قرضی‌اش به ردینگ، باید با تیم روسی برای جدایی و حضور در یک تیم جدید به توافق برسد.
عزت‌اللهی وقتی به ردینگ رفت تا برای این تیم در چمپیونشیپ بازی کند، ‌بندی در قرارداد خود گنجاند تا این باشگاه در پایان قرارداد قرضی و با پرداخت 2 میلیون پوند بتواند به طور دائم جذبش کند. سعید در ردینگ و 4 دیداری که قبل از آسیب‌دیدگی در ترکیب این تیم به میدان رفت بازی‌های کم‌نقصی انجام داد. همین مسأله باعث شده تا خوزه گومز، سرمربی پرتغالی ردینگ و مدیران این باشگاه نسبت به جذب قطعی او ابراز علاقه کنند.
مشکل بزرگ ردینگ اما بحث فیرپلی مالی است. اتفاقی که گریبان ردینگ و چند باشگاه دیگر انگلیسی را گرفته و باعث شده تا آنها فعلا اقدامی برای جذب بازیکن جدید انجام ندهند. این باشگاه‌ها برای شفاف‌سازی در بحث مالی و همچنین تأمین بودجه، باید چند بازیکن خود را بفروشند تا اتحادیه فوتبال انگلیس مجوز جذب بازیکن جدید را به آنها بدهد.
همین مسأله باعث شده تا بحث جدایی عزت‌اللهی از ردینگ- حتی با توجه به علاقه باشگاه انگلیسی – مطرح شود و هافبک دفاعی و 22 ساله تیم ملی پیشنهادهای جدید خود را بررسی کند. پیشنهادهایی که گفته می‌شود یکی از آنها لیدزیونایتد با مربیگری مارچلو بیلسا است.

 


میزبانی شاهین در ورزشگاه مهدوی
یکی از سه تیمی که از سازمان لیگ برای برطرف کردن نواقص ورزشگاه خود اخطار گرفته بود شاهین شهرداری بوشهر است که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده. بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین این تیم در فصل پیش روی لیگ برتر در استادیوم شهید مهدوی میزبان حریفان خواهد بود. استادیومی که تازه‌تأسیس است و شرایطی به مراتب بهتر نسبت به استادیوم شهید بهشتی بوشهر دارد. البته این استادیوم هم در گذشته میزبان بازی‌های شاهین در لیگ برتر بوده.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان به‌زودی گیت‌های ورودی و دوربین‌های مدار بسته در استادیوم شهید مهدوی نصب خواهد شد تا این استادیوم برای میزبانی از بازی‌های شاهین آماده شود. ضمن اینکه باشگاه شاهین برای بلیت‌فروشی اینترنتی بازی‌ها اعلام آمادگی کرده.
به این ترتیب از بین سه تیمی که از سازمان لیگ برای میزبانی در فصل آتی لیگ برتر اخطار گرفته بودند، مشکل یکی از تیم‌ها حل شد. شهرداری بوشهر بر اساس مجوز وزارت کشور تا پایان فصل از شاهین حمایت خواهد کرد اما مقرر شد تا پایان فصل امتیاز تیم را به بخش خصوصی واگذار کند.
 جالب اینکه سازمان لیگ به بهانه آماده نشدن برخی از استادیوم‌ها قرعه‌کشی بازی‌های لیگ برتر را به تأخیر انداخته و شاید به همین بهانه لیگ برتر این فصل دیرتر از موعد مقرر آغاز شود.
 


Page Generated in 0.0056 sec