printlogo


کد خبر: 189625تاریخ: 1398/4/13 00:00
مصاحبه



شایسته: با کسی که پیراهن تیم ملی برایش مهم نباشد، برخورد می‌شود
نتاج تیم ملی تنیس در دیویس کاپ بهانه‌ای شده برای باز شدن برخی مسائل در تنیس. مسائلی که ردپایشان در مصاحبه رییس فدراسیون هم دیده می‌شود.
مجید شایسته که 9 ماهی است انتخابات فدراسیونش برگزار نمی‌شود، با اشاره به نتیجه‌ای که در دیویس کاپ برای ایران ثبت شده، می‌گوید: «ابتدا از جامعه تنیس بابت این نتایج عذرخواهی می‌کنم. کمیته فنی تشکیل می‌دهیم تا دلایل شکست‌های تیم ملی مورد بررسی قرار بگیرد. البته ۷۵ درصد تیم را بازیکنان جدید تشکیل داده بودند و زمین و توپ مسابقات هم جدید بود، البته این موارد دلیل نمی‌شود که هر چهار بازی خود را واگذار کنیم. طبیعتاً این اتفاق باعث ناراحتی بود و ما ملزم به جبران آن هستیم.»
شایسته در مورد عملکرد ضعیف بازیکن باتجربه‌ای مثل شاهین خالدان که اکثر بازی‌های خود را واگذار کرد نیز نکته قابل تاملی را می‌گوید: «انتظار ما از خالدان بیشتر از این بود. او بازیکن قدیمی ما است که کمتر شده بود در گروه سه ببازد. البته سرمربی تیم ملی از عملکرد بازیکنان جدید راضی بود.»
او در پاسخ به این پرسش که آیا اگر شاهین خالدان مقصر شکست باشد، با او برخورد می‌شود، می‌گوید: «ما منتظر هستیم جلسه تشکیل شود و نقطه‌نظرات کادر فنی را بشنویم و در نهایت به جمع‌بندی برسیم. طبیعتاً با کسی که پیراهن تیم ملی برایش مهم نباشد و وجدانش راضی باشد که تیم ملی صدمه بخورد، برخورد لازم می‌شود. برخی دوستان با وجود زحماتی که ارکان فدراسیون و همچنین هیأت‌های استانی کشیده‌اند اما زمانی که لازم است به تیم ملی کمک کنند تا به شرایط مطلوب برسد این کمک را دریغ می‌کنند و همکاری ندارند. این افراد در وهله اول باید به وجدان خودشان رجوع کنند. ما هم پس از جمع‌بندی، برخورد لازم را خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم کسی که پیراهن تیم ملی برایش مهم نیست حضور مستمری در تنیس داشته باشد.»
سرپرست فدراسیون در مورد کناره‌گیری احمدوند از هدایت تیم ملی تنیس و اینکه موافقت می‌کند یا خیر؛ توضیح کوتاهی می‌دهد: «من در مصاحبه‌ای خواندم که گفته این آخرین دوره‌ای است که در تیم ملی مربیگری می‌کند. همه چیز بستگی به شرایط خود فدراسیون دارد چراکه ما خودمان هم در بلاتکلیفی هستیم و شهریور سال گذشته ثبت‌نام‌ها انجام شد و منتظر وزارت ورزش هستیم. الان نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم و باید دید شرایط فدراسیون چگونه خواهد بود.»


Page Generated in 0.0064 sec