printlogo


کد خبر: 189616تاریخ: 1398/4/13 00:00
ترکیب جدید کشتی آزاد ایران در جام یاشاردوغو
بــدون ستاره‌ها در ترکیــه



در حالی که اتحادیه جهانی کشتی از حضور چهره‌های شاخص ایران بر اساس فهرست اعلامی ایران در جام یاشاردوغو خبر داده بود، تیم ایران با ترکیبی متفاوت و بدون چهره‌های شاخص همچون حسن یزدانی، علیرضا کریمی و رضا یزدانی عازم ترکیه می‌شود. رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که جزو سیستم رده‌بندی اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود، روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود. پیش از این برخی چهره‌های شاخص در ترکیب اولیه ایران حضور داشتند که اتحادیه جهانی کشتی از حضور آنها خبر داده بود اما کادر فنی جز یکی دو وزن، نفرات اصلی را به میدان نمی‌فرستد.
در ترکیب تیم ایران برای این مسابقات در وزن ٥٧ کیلوگرم عرفان جعفریان و امیر پرسته، در وزن ٦١ کیلوگرم مجید داستان، در وزن٧٠ کیلوگرم میثم نصیری، در وزن ٧٩ کیلوگرم بهمن تیموری، در وزن ٨٦ کیلوگرم مرصاد مرغزاری، در وزن ٩٧ کیلوگرم علی شعبانی و عباس فروتن و در وزن ١٢٥ کیلوگرم یدالله محبی حضور دارند.
تیم ملی کشتی آزاد که جمعه گذشته مسابقه انتخابی خود را برگزار کرد، در حالی در جام یاشاردوغو بدون نفرات اصلی شرکت می‌کند که تیم ملی آمریکا با عنوان‌داران جهان و المپیک راهی این تورنمنت می‌شود و بسیاری دیگر از چهره‌های شاخص کشتی جهان نیز در جام یاشاردوغو کشتی می‌گیرند.
تیم ملی کشتی آزاد قبل از حضور در مسابقات جهانی یک تورنمنت مهم را در لهستان پیش رو دارد که به احتمال زیاد در لهستان تمامی نفرات اصلی به میدان می‌روند تا محک جدی را قبل از حضور در مسابقات جهانی بخورند.


کسب سهمیه بازی‌های جهانی ساحلی توسط ‌برات‌زاده
علیپور در جام جهانی سوییس


سنگنورد ایرانی موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی ساحلی شد.
با اعلام کمیته بین‌المللی المپیک و تایید فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و کمیته ملی المپیک ایران، علی برات‌زاده قهرمان ماده بولدرینگ سنگنوردی کشورمان موفق به کسب سهمیه حضور در نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی که پاییز سال جاری در قطر برگزار می‌شود، شد.
همچنین مرحله سوم از رقابت‌های جام‌های جهانی سنگنوردی با برگزاری مواد سرعت و سرطناب از امروز در ویلارس سوییس آغاز می‌شود.
 در این دور از مسابقات رضا علیپور قهرمان سنگنوردی سرعت جهان هم حضور دارد.
این رقابت‌ها طی روزهای پنجشنبه تا شنبه ١٣ لغایت ١۵ تیر برگزار می‌شود.



 
 


Page Generated in 0.0058 sec