printlogo


کد خبر: 189613تاریخ: 1398/4/13 00:00
خبرکوتاه



بواتنگ احتمال ماندش در بارسا را رد کرد
کوین پرینس بواتنگ، مهاجم غنایی تیم فوتبال ساسولو که فصل گذشته به مدت شش‌ماه به‌صورت قرضی برای بارسلونا بازی کرد، احتمال ماندنش در این تیم را رد کرد. اخیرا مدیر اجرایی باشگاه ساسولو گفته بود اطمینان دارد ساسولو در بارسلونا می‌ماند؛ یا با تمدید قرارداد قرضی‌اش یا با انتقال قطعی. بازیکن سابق میلان اما این موضوع را رد کرد.
بواتنگ 32ساله در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «امروز یکی از هیجان‌انگیزترین تجربیات دوران بازیگری من به پایان رسید. از همه آنهایی که سبب شدند این تجربه را کسب کنم تشکر می‌کنم. از هم‌تیمی‌هایی که از روز نخست حضورم در بارسلونا سبب شدند اینجا را مانند خانه‌ام بدانم تشکر می‌کنم. آنها قهرمانند و انسان‌هایی فوق‌العاده. من از تمام پرسنل مدیریتی باشگاه هم که همیشه آماده پاسخگویی و در دسترس بودند تشکر می‌کنم. تشکر ویژه‌ام اما از هواداران است. من همیشه شما را به یاد خواهم سپرد. می‌خواستم بیشتر از اینها به تیم خدمت کنم اما در همان دقایقی که در میدان بودم هم با تمام توانم برای دفاع از شرف این پیراهن فوق‌العاده تلاش کردم.»
 
مالکوم تیم بعدی‌اش را خودش انتخاب می‌کند
آینده مالکوم دور از بارسلونا است اما مذاکرات برای یافتن تیمی که او را بخرد خوب پیش نمی‌رود. مدیر برنامه‌های این بازیکن برزیلی انتظار داشت هفته پیش جلسه‌ای با مسوولان باشگاه بارسلونا داشته باشد و درباره آینده او صحبت کند اما این جلسه هنوز برگزار نشده است. ظاهرا خود مالکوم هم عجله‌ای برای رفتن ندارد و این در حالی است که به او گفته شد اگر نیمار به بارسلونا برگردد رسما برای او دیگر جایی در ترکیب کاتالان‌ها نخواهد ماند. برنامه اصلی باشگاه این بود که با مدیر برنامه‌‌های بازیکن سابق بوردو مذاکره و درباره گزینه‌‌های موجود صحبت کنند اما هنوز که چنین اتفاقی نیفتاده و به‌نظر می‌رسد خود او هم با وجود کم بودن دقایق حضورش در ترکیب بارسلونا در فصل گذشته و داشتن مشتریانی در سری A نمی‌خواهد نوکمپ را ترک کند. بارسلونا می‌خواهد از فروش مالکوم -بازیکنی که تابستان سال گذشته او را پای پرواز به رم برای عقد قرارداد با جالوروسی ربود- 40 میلیون یورو درآمد کسب کند اما خود بازیکن تاکید دارد که او باید تیم بعدی‌اش را انتخاب کند نه باشگاه و تا این اتفاق رخ ندهد بارسا را ترک نمی‌کند.


Page Generated in 0.0057 sec