printlogo


کد خبر: 189612تاریخ: 1398/4/13 00:00
کوتاه‌ترین مسابقه ویمبلدون در 15 سال اخیر باخت در 58 دقیقه


برنارد تومیچ در خطر جریمه شدن از سوی مسوولان برگزارکننده رقابت‌های ویمبلدون قرار گرفته است چرا که او با ارائه یک بازی ضعیف و مأیوس‌کننده مقابل ویلفرد سونگای فرانسوی، در یک بازی که کمتر از یک ساعت به طول انجامید، باخت و حذف شد. این تنیسور استرالیایی در مدت زمان 58 دقیقه سه ست متوالی به سونگا باخت و به این ترتیب کوتاه‌ترین بازی در ویمبلدون از 15 سال پیش تا کنون به ثبت رسید.
او پیش از این هم در سال 2017 به خاطر اینکه در جریان یک مسابقه گفته بود احساس می‌‌کند حوصله‌اش سر رفته و همچنین تماس گرفتن با مربی‌اش در حالی که مصدوم هم نبود، از سوی مسوولان ویمبلدون توبیخ شد؛ حامی مالی راکت‌هایش هم او را 11 هزار پوند جریمه نقدی کرد.
او آن سال در همان دور اول رقابت‌ها با قبول باخت مقابل میشا زوروف آلمانی حذف شد.
تومیچ بعد از نمایش ضعیف این هفته‌اش بار دیگر زیر سوال رفت اما حاضر نشد درباره آن توضیحی به خبرنگاران بدهد.
او در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر بد بازی کرده است، مکررا گفت: «سوال بعد لطفاً. من تا جایی که می‌توانستم خوب بازی کردم اما می‌دانم که بد بودم.»
ظاهراً حالا قرار است که مسوولان برگزارکننده سومین گرنداسلم فصل و داوران، فیلم بازی تومیچ و سونگا را بازبینی کنند و درباره اینکه آیا لازم است او را به خاطر نمایشش جریمه کنند، تصمیم بگیرند. اگر مشخص شود که تومیچ به عمد ضعیف بازی کرده است، انتظار می‌رود که برای او جریمه‌ای 9 هزار پوندی در نظر گرفته شود در حالی که کل جایزه نقدی ویمبلدون برای بازنده این بازی 45 هزار پوند بود.
منبع: دیلی میل

 


Page Generated in 0.0055 sec