printlogo


کد خبر: 187785تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبر

داماش چطور به بازی در فینال تن داد؟
ماجرای پیچیده رضایت فینالیست جام حذفی


برای داماش که در چند فصل اخیر تلاش کرده تا از لیگ ۲ به لیگ یک برگردد، بازی در فینال جام حذفی هرگز مساله اصلی نبود. آنها تا لحظه آخر در لیگ ۲ شانس صعود داشتند اما ناداوری تعحب‌آور در پلی‌آف و داستان تبانی‌ها در لیگ ۲ مانع صعود داماش به لیگ یک شد. داماش در اعتراض به داوری شبهه‌برانگیز بازی با نیروی زمینی و البته اتهام تبانی به یک تیم دیگر، خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تا روشن نشدن این پرونده‌ها در فینال جام حذفی بازی نمی‌کند.
سرانجام اما فدراسیون توانست داماش را به بازی در فینال قانع کند. چند روز قبل از فینال ویدیویی از رختکن داماش منتشر شد که مالک این باشگاه خطاب به بازیکنان تیم می‌گفت: فصل بعد ما قطعا در لیگ ۲ بازی نمی‌کنیم.
این یک امیدواری بزرگ برای داماش بود و یک معنا داشت. اینکه فدراسیون فوتبال به داماش وعده داده تا آنها به لیگ یک صعود کنند. ساز و کار این صعود هنوز مشخص نیست اما شاید به حذف یک تیم از لیگ یک ارتباط داشته باشد.
داماش با همین وعده‌ها راضی به حضور در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس شد و البته این تنها فرصت برای داماش بود که بتواند به جریان‌های عجیب لیگ ۲ اعتراض کند. داماش تا پیش از دریافت این وعده تمرینات منظمی نداشت و بلاتکلیف بود و مهم‌تر اینکه از شرایط مسابقه نیز دور شده بود، بر عکس حریفش پرسپولیس که در اوج رقابت‌ها بود.
داماش حالا منتظر عملی شدن آن وعده است چون برای این تیم آنچه اهمیت دارد صعود به لیگ یک است، نه بازی در فینال جام حذفی یا حتی قهرمانی. داماش تیم پرطرفدار فوتبال رشت است، با هوادارانی پرشمار. از نسل تازه و جوان هواداری فوتبال در این شهر. داماش در سخت‌ترین روزها با هوادارانش پیش رفته و بازگشت آنها به لیگ یک می‌تواند یکی از جذابیت‌های بزرگ برای لیگ یک و فوتبال گیلان باشد. تصور کنید دربی‌های داماش با سپیدرود و ملوان چه جذابیت‌هایی برای لیگ یک دارد.



 


Page Generated in 0.0044 sec