printlogo


کد خبر: 187783تاریخ: 1398/3/13 00:00
فوتبال آسیا

طارق در لیست تیم ملی عراق
استریچکو کاتانیچ، اسامی بازیکنان تیم ملی عراق را جهت دیدار تدارکاتی با تونس اعلام کرد که در فهرست بازیکنان دعوت شده نام طارق همام، هافبک فصل گذشته باشگاه استقلال دیده می‌شود اما بشار رسن، بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت به این اردو دعوت نشده است. اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی عراق به این شرح است: دروازه‌بان‌ها: جلال حسن، محمد حمید و محمد صالح، مدافعان: احمد ابراهیم، سعد ناطق، عدی شهاب، میثم جبار، علاء مهاوی، سامح سعید، ضرغام اسماعیل و حسام کاظم، هافبک‌ها: امجد عطوان، حسین علی، جاستن میرام، محمد قاسم، کرار نبیل، مازن فیاض و طارق همام، مهاجمان: مهند علی، علاء عباس و ایمن حسین.
 
سون مقابل ایران بازی می‌کند
تیم ملی فوتبال ایران روز 21 خرداد در دیداری دوستانه در سئول به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رود و پائولو بنتو سرمربی تیم ملی کره جنوبی از اکثر ستاره‌های این کشور برای 2 بازی دوستانه پیش رو مقابل استرالیا و ایران دعوت کرده است.  رسانه انگلیسی نیوز هوب در این باره نوشت: «سونگ هیونگ مین بازیکن تاتنهام با وجود اینکه در ۲ دیدار سنگین گذشته تیمش مقابل آژاکس و لیورپول به میدان رفته و خستگی زیادی را تحمل می‌کند اما بنتو سرمربی کره جنوبی وی را برای دیدارهای دوستانه تیمش دعوت کرده است. با این شرایط وی باید حتما در اردوی کشورش حاضر شده و خود را به کادر فنی کره جنوبی معرفی کند.»
 
دکتر بیژن در ای اف سی کاپ
دیدار دو تیم وفو تای پو و کیت چی هنگ کنگ از گروه i رقابت‌های
 AFC CUP، روز چهارشنبه 29 خردادماه در هنگ کنگ برگزار می‌شود که این دیدار را با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا بیژن حیدری به عنوان داور، علی میرزابیگی به همراه حسن ظهیری به عنوان کمک‌های وی قضاوت خواهند کرد. همچنین داور چهارم مسابقه وحید کاظمی از ایران است. ناظر داوری از قرقیزستان و نماینده مسابقه از کشور چین خواهند بود.
 
ایوان لکو سرمربی العین شد
در شرایطی که رسانه‌های اماراتی از مانوئل پدرو سرمربی موفق التعاون عربستان به عنوان گزینه اول هدایت العین نام می‌بردند، شنبه شب سران باشگاه اماراتی در میان تعجب همگان ایوان لکو را به عنوان سکاندار جدید خود معرفی و قرارداد سه ساله‌ای با این مرد کروات به امضا رساندند. ایوان لکو که تا دو هفته قبل هدایت بروژ و کاوه رضایی ستاره ایرانی را برعهده داشت بعد از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی از این باشگاه بلژیکی کنار گذاشته شد تا بلافاصله مشتریان عربی او به صف شوند. از الشباب عربستان به عنوان مقصد نهایی این مربی نام برده می شد اما به یکباره سران العین با برپایی کنفرانسی مطبوعاتی لکو کروات را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند. مرد کروات و جنجالی فوتبال بلژیک که در ماجراهای تبانی فصل گذشته ژوپیلرلیگ سر و صدای زیادی به راه انداخت در العین جانشین گاریدو اسپانیایی شد به این امید که بتواند خاطرات خوش زوران مامیچ را برای بنفش‌های شهر العین تکرار کند.
 
جدایی مدافع استرالیایی الهلال
مدافع ملی پوش و استرالیایی الهلال با اتمام قرارداد قرضی و شش ماهه با باشگاه سعودی در یک قدمی پیوستن به باشگاه مطرح صرب قرار دارد. در پنجره زمستانی سال گذشته میشل دینیاک استرالیایی با قراردادی قرضی برای نیم فصل به الهلال پیوست تا علاوه بر تقویت ساختار تدافعی این تیم در چهار جام داخلی و بین‌المللی در لیگ قهرمانان نیز سهمیه آسیایی مدافع عنوان قهرمانی عربستانی‌ها را پر کند. دینیاک به عنوان آچار فرانسه مربیان پرشمار حاضر در نیمکت رهبری الهلال هم در پست مدافع به میدان رفت هم در نقش هافبک دفاعی بازی کرد تا نمایش‌های خوب این بازیکن استرالیایی مورد توجه یکی دو باشگاه اروپایی قرار بگیرد از جمله ستاره سرخ بلگراد در صربستان که در تلاش است تا به هر نحوی شده با دینیاک قراردادی سه ساله ببندد. رسانه‌های سعودی با اشاره به اینکه سران الهلال در جلب رضایت مدافع استرالیایی و باشگاهش برای تمدید قرارداد ناکام ماندند از کوچ این بازیکن 28 ساله به فوتبال اروپا و پوشیدن پیراهن ستاره سرخ بلگراد تا چند روز آینده خبر دادند.



 


Page Generated in 0.0059 sec