printlogo


کد خبر: 187781تاریخ: 1398/3/13 00:00
بی‌سلیقگی در نخستین روز اردو: عکاسی با موبایل!

سایت فدراسیون فوتبال از حضور بازیکنان در اردو و خوش‌و‌بش‌شان با کادر فنی جدید تصاویری منتشر کرده که اوج بی‌سلیقگی در آنها مشهود است. تصاویری که در این گزارش به چشم می‌خورد اندازه متعارف عکس‌های سایت فدراسیون را دارا نیست و با توجه به کیفیت پایین آنها مشخصا با دوربین موبایل آن هم از نوع سطح پایینش گرفته شده یا حداقل اینکه فردی که عکس‌ها را گرفته -که قطعا نمی‌توانسته عکاس باشد- به ساده‌ترین روش عکس گرفتن با موبایل آشنا نبوده چراکه برخی عکس‌ها تار یا به‌اصطلاح عکاسان فلو شده است! ظاهرا فدراسیون می‌خواسته ورود بازیکنان با شاخه گل را حتما ثبت و ضبط کند و با عجله و شتاب همیشگی امور اینچنینی نتوانسته عکاسی را به محل اردو فرا بخواند. تصور کنید اگر چند عکس مناسب از این اتفاق مخابره می‌شد چقدر موضوع گل دادن به بازیکنان بیشتر به چشم می‌آمد.
 

 


مارکار گزینه بعدی دستیار ایرانی

قرار است بعد از بازی دوستانه تیم ملی با سوریه و کره‌جنوبی، مسوولان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب یک دستیار ایرانی دیگر با ویلموتس نشست داشته باشند تا این مربی از بین گزینه‌های مطرح‌شده یک مربی دیگر به کادر فنی اضافه کند.
ویلموتس در شروع کار با تیم ملی با حضور هاشمیان در کادرش موافقت کرد و برای مطالعه پرونده دیگر مربیان ایرانی از فدراسیون فرصت خواست که به‌نظر می‌رسد بعد از بازی با تیم‌های سوریه و کره‌جنوبی این کار را انجام خواهد داد.
ویلموتس از چهار دستیار بلژیکی و فرانسوی در کادرش بهره خواهد برد هرچند مربی بدنساز او به‌صورت مقطعی با تیم ملی کار خواهد کرد و هر گاه تیم ملی نیاز به کار بدنی داشته باشد این مربی در اردو حاضر خواهد شد. این رویه پیش‌تر در مورد مربی بدنساز کروات تیم امید هم صورت می‌گرفت و او به اندازه روزهای حضورش در اردو حقوق دریافت می‌کرد.
گفتنی است یکی از گزینه‌های ایرانی مدنظر فدراسیون فوتبال برای حضور در کادر فنی تیم ملی بعد از وحید هاشمیان، مارکار آقاجانیان است.



 


Page Generated in 0.0049 sec