printlogo


کد خبر: 187780تاریخ: 1398/3/13 00:00
حسینی جانشین مظاهری؛ رشید ضرر می‌کند

در نخستین روز اردوی تیم ملی اتفاق عجیبی رخ داد و با اینکه طبیعتا بازیکنان برای خودنمایی مقابل کادر فنی جدید و ویلموتس باید انگیزه‌ای دوچندان داشته باشند اما رشید مظاهری یکی از گلرهای دعوت‌شده به تیم ملی از حضور در اردو انصراف داد. مظاهری که قبل از جام ملت‌های آسیا نیز یک‌بار اعلام کرده بود به‌دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به اردو بیاید این‌بار هم با این بهانه از حضور در اردو طفره رفت تا سیدحسین حسینی گلر استقلال به تیم ملی برگردد و جای او را پر کند.
مساله مظاهری که یکی از خوب‌های لیگ بوده کمی مشکوک به‌نظر می‌رسد و بعید است مشکلی در خانواده او وجود داشته باشد که بتواند مانع از حضور او در تیم ملی آن هم در این مقطع زمانی شود. به هر حال با این اتفاق رشید مظاهری قطعا متضرر خواهد شد چراکه بعید نیست ویلموتس از این به بعد او را دعوت نکند و شاید دوران ملی این دروازه‌بان به پایان برسد.


پورموسوی: در تورنمنت روسیه هدف ما نتیجه نیست

سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان با استقبال از حضور در تورنمنت روسیه و تجربه‌اندوزی بازیکنانش در این رقابت‌ها گفت: «حضور در چنین تورنمنتی که با حضور تیم‌های مطرح و قدرتمند فوتبال جهان برگزار می‌شود بسیار ارزشمند است و باید از چنین تجربه بین‌المللی ارزشمندی به خوبی استفاده کنیم.» او درخصوص شناخت اعضای کادر فنی از حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: «گروه‌بندی مسابقات تغییر کرده و بر اساس گروه‌‌بندی جدید ما با تیم‌های روسیه B، ارمنستان و آرژانتین دیدار می‌کنیم. شناخت آنچنانی از این حریفان نداریم و تنها می‌دانیم که تیم‌های اصلی این کشورها با نفرات کامل این رده سنی در مسابقات حاضر می‌شوند که مساله مهمی است. این تورنمنت همه ساله در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و به واقع چنین تورنمنت معتبری تجربه خیلی خوب و فرصت بزرگی برای جوانان ما خواهد بود.» پورموسوی همچنین در خصوص هدف تیم جوانان در تورنمنت روسیه گفت: «هدف اول کسب تجربه لازم و البته آزمودن سطح آمادگی نفرات است که برای برنامه‌ریزی‌های آتی ما می‌تواند بسیار مفید باشد. باید بدانیم در چه مرحله‌ای قرار داریم و برای آینده چگونه برنامه‌ریزی کنیم. اولویت آخر برای ما نتیجه است که البته تلاش می‌کنیم نتایج شایسته‌ای کسب کنیم اما قطعا هدف اصلی در این مسابقات نتیجه نخواهد بود.»

 


Page Generated in 0.0055 sec