printlogo


کد خبر: 187775تاریخ: 1398/3/13 00:00
خبر




سه گل قدوس در جمع زیباترین‌ها
سایت le11amienois فرانسه که اخبار و تحلیل‌های اختصاصی را در مورد امی‌ین منتشر می‌کند نظرسنجی درباره زیباترین گل این تیم در فصل 2019 - 2018 لوشامپیونا را آغاز کرد. در فهرست 9 گل معرفی شده از سوی این رسانه فرانسوی 3 گل سامان قدوس، مهاجم ایرانی دیده می‌شود. سامان قدوس با گلزنی در دیدار پایانی امی‌ین برابر گنگام باعث بقای این تیم در لوشامپیونا شد. گل‌های سامان قدوس مقابل رنس، لیون و دیژون در هفته‌های سوم، پنجم و هفتم نامزد کسب زیباترین گل تیم امی‌ین در فصل 19-2018 لوشامپیونای فرانسه هستند.
 
تیم ملی همچنان آدیداس
در اتفاقی قابل پیش‌بینی روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در دور جدید تمرینات تیم ملی با توجه به وضعیت موجود انبار البسه از برند آدیداس بهره‌برداری خواهد شد. این در حالی است که مذاکره با دیگر شرکت‌ها جهت‌‌ عقد قرارداد همکاری بلندمدت برای اردوهای آتی تیم‌ ملی ادامه دارد. ظاهرا هنوز کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با یکی از برندهایی که خواهان اسپانسرینگ البسه تیم‌های ملی شده‌اند، به توافق نرسیده است.
 
تیم جوانان در روسیه
اعضای تیم جوانان ایران به منظور حضور در تورنمنت روسیه صبح روز یکشنبه وارد فرودگاه شهر سن پترزبورگ شدند و در هتل مسکوی این شهر استقرار یافتند. شاگردان پورموسوی عصر امروز (یکشنبه) تمرین سبکی را پشت سر می‌گذارند و روز دوشنبه آخرین جلسه تمرینی پیش از مسابقه نخست را برگزار می‌کنند. نخستین بازی تیم جوانان ایران در این تورنمنت روز سه‌شنبه مقابل تیم جوانان روسیه B برگزار می‌شود.
 
زنیت- بارسا
 با احتمال ضعیف
الکساندر مدودف با تایید خبر روزنامه‌ اسپانیایی Mundo Deportivo مبنی بر بازی‌ دوستانه تیم‌های زنیت سن‌پترزبورگ و بارسلونا در روسیه گفت: «ما هنوز مذاکره‌ای در این رابطه انجام نمی‌دهیم اما احتمال برگزاری این بازی وجود دارد. عامل زمان شرایط برگزاری این بازی در ماه آگوست سال جاری را پیچیده و سخت می‌کند و این بازی را برای سال 2020 برگزار خواهیم کرد. شانس برگزاری بازی با بارسلونا در تابستان سال جاری بسیار کم است زیرا شرط اصلی توافق ما با بارسلونا برای این بازی حضور تمامی بازیکنان اصلی هر دو تیم بود.»

 


Page Generated in 0.0046 sec