printlogo


کد خبر: 187773تاریخ: 1398/3/13 00:00
حرف روز

اظهارنظر والیبالیست‌ها بعد از برد سوم
میلاد عبادی‌پور:


در شرایطی که بازی تدارکاتی نداشتیم و بدن‌ها زیر فشار تمرینات بود، خدا را شکر توانستیم سه برد کسب کنیم و شروع خوبی داشته باشیم.
پوریا فیاضی:
شروع با 3 برد خیلی خوب است. شرایط آرمانی را نداشتیم اما والیبال همین است و در روز بد هم می‌توانیم برنده باشیم. این خبر خوبی برای والیبال است که در روز بد هم می‌توانیم برنده باشیم. آلمان واقعا تیم خوبی بود و انتظار این نمایش خوب را نداشتیم. بچه‌ها خیلی کمک کردند اما این برد تمام شد و بعد از چند روز دوباره در هفته بعدی به میدان می‌رویم.
محمدرضا حضرت‌پور:
این برد مبارک مردم ایران باشد. امیدوارم در دیدارهایی که در ژاپن برگزار می‌شود هم نتایج مطلوبی کسب کنیم.
سید‌محمد موسوی:
بازی خوبی بود و انتظار بازی سنگینی را داشتیم. آلمان با سیستم و کم اشتباه بازی می‌کند و امروز بر‌خلاف روزهای گذشته خوب عمل کردند. آنها تیم خوبی هستند و بهتر از این نمی‌توانستند بازی کنند. در دو ست اول بازی نزدیک بود و شاید نتیجه بر‌عکس می‌شد. با سه برد به استقبال مرحله بعدی می‌رویم.
علی شفیعی:
بازی خیلی سخت و سنگین بود. آلمان ضعیف بازی نکرد و تیم بسیار خوبی بود. فکر می‌کنم از بازی‌های گذشته بهتر بودند اما ما خدا را شکر زمانی که باید نبض بازی را کنترل می‌کردیم، توانستیم این کار را انجام دهیم. 3 برد در 3 مسابقه کسب کردیم و خیلی خوشحال هستیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به مرحله بعدی صعود کنیم..


Page Generated in 0.0058 sec