printlogo


کد خبر: 187767تاریخ: 1398/3/13 00:00
برادران عالمیان در فرانسه به هم رسیدند
نوشاد برای یافتن حریف تمرینی لژیونر شد




نوشاد عالمیان ملی‌پوش سرشناس تنیس روی میز ایران به عضویت یک تیم فرانسوی درآمد. پس از اینکه نیما عالمیان عضو یک تیم باشگاهی فرانسه شد،
نوشاد عالمیان هم به دنبال این بود که راهی لیگ‌های خارجی شود که فصل گذشته این شرایط برایش فراهم نشد اما اکنون حضور این بازیکن در یک تیم فرانسوی قطعی شده است.
با پیگیری‌های انجام شده، سرانجام نوشاد عالمیان برای یک فصل با تیم تورین فویار قرارداد امضا کرد. براساس توافقی که صورت گرفته، او پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که شهریور سال جاری برگزار می‌شود، راهی فرانسه می‌شود تا برای تیم باشگاهی خود بازی کند. تیم تورین فویار در دسته دو فرانسه حضور دارد. پیش از این نیز نیما عالمیان با تیم ویلنوو قرارداد خود را تمدید کرده بود.
این قرارداد نه تنها برای شخص نوشاد از نظر مالی و کسب تجربه خوب است، بلکه به نفع تیم ملی هم می‌شود. مدتی است نوشاد نتایج چندان خوبی کسب نمی‌کند و سرمربی تیم ملی این موضوع را به نداشتن حریف تمرینی ربط داده است زیرا نوشاد و نیما همیشه با هم تمرین کرده‌اند و رفتن نیما از ایران، برای نوشاد دردسر شده است، چراکه بازیکنی در حد نوشاد نیست که او بتواند در طول اردوها با وی تمرین کند.
همین موضوع در یکی دو ماه اخیر، مسوولان فدراسیون را بر آن داشت تا پیگیر لژیونر شدن نوشاد شوند با این دیدگاه که دارنده مدال تاریخی ایران در جاکارتا بیشتر از این افت نکند.
 


Page Generated in 0.0064 sec