printlogo


کد خبر: 187764تاریخ: 1398/3/13 00:00
شروع فاز دوم موزه ملی ورزش

نشست تکمیل موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک با حضور سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، رحمانی مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، صیرفی مدیر موزه ملی ورزش، سلامی مدیر تشریفات و عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار شد تا ادارات کل استان‌ها و شهرستان‌ها در جریان روند و راه‌اندازی موزه ملی ورزش قرار بگیرند و هماهنگی بیشتری با کمیته ملی المپیک داشته باشند.
در این نشست مقرر شد مدیران کل استان‌ها، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و مربیان را در جریان راه‌اندازی موزه قرار دهند تا آنان یادبودها، مدال‌ها، تجهیزات ورزشی شخصی و کاپ‌های خود را به موزه اهدا کنند.
همچنین قرار شد در نخستین اقدام سمیناری برای مدیران کل استان‌ها توسط وزارت ورزش و جوانان و با حضور صالحی امیری و سلطانی‌فر برگزار شود و توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک به آنها ارائه شود‌ و در پایان مدیران کل استان‌ها از موزه بازدید کنند.
مدتی قبل صالحی امیری در نشستی که با روسای فدراسیون‌ها در حاشیه اهدای یادبودها به موزه ملی ورزش داشت، تاکید کرد که باید کمی دورتر رفت و یادگاری‌هایی که در استان‌های مختلف و در منازل قهرمانان وجود دارد را به موزه ملی ورزش آورد تا برای همیشه ماندگار شوند. در پی این توصیه است که نشست برای هماهنگی با مدیران کل استان‌ها شکل گرفته و قرار است اقداماتی انجام شود.
 


Page Generated in 0.0057 sec