printlogo


کد خبر: 187763تاریخ: 1398/3/13 00:00
ناک‌اوت حریف قلدر در راند 2
کولاک محمدسیفی در لیگ حرفه‌ای ووشو

ملی‌پوش ووشوی ایران که در مسابقات لیگ حرفه‌ای چین حضور دارد، قدم اول خود در این مسابقات را با پیروزی مقتدرانه و ناک اوت حریف قلدر و شناخته شده چینی در راند دوم بازی برداشت.
محسن محمدسیفی پرافتخارترین ووشوکار ایران در بازی‌های آسیایی که پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت در مسابقات لیگ حرفه‌ای چین شرکت کرده، کار خود در این مسابقات را با شکست مقتدرانه حریفی از کشور میزبان آغاز کرد.
محمدسیفی درباره این مسابقه می‌گوید: «در نخستین مبارزه‌ام به مصاف حریفی از چین رفتم که دارای پیروزی‌های متعددی بود و از هشت رقابت قبلی خود در هفت مبارزه با ناک‌اوت به پیروزی رسیده بود. او حریف کاربلدی است که از نظر قد و قامت نیز بلندتر از من بود اما با تمرینات خوبی که در این مدت داشتم با آمادگی کامل به میدان رفتم. در راند یک به پیروزی رسیدم و در راند دوم نیز با مشت سنگینی که به حریف زدم، او ناک اوت شد.»
سیفی ادامه می‌دهد: «با صلاحدید مربیان تیم شانگهای در وزن ۷۵ کیلوگرم مبارزه کردم، در حالی که می‌توانستم در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز مبارزه کنم. مبارزه بعدی تیم ما حدود ۲ هفته دیگر است اما هنوز مشخص نیست که در آن به میدان بروم و همه چیز بستگی به نظر مربیان تیم شانگهای دارد.»


پس از پایان رقابت انتخابی ووشوی پسران
سانداکاران برتر معرفی شدند

نفرات برتر تیم ملی ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای پسران معرفی شدند.
تیم ووشوی جوانان ایران، رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. این مسابقات طی روزهای ۲۵ مرداد تا ۲ شهریور ماه به میزبانی برونئی برگزار می‌شود.
بر همین اساس مرحله دوم از انتخابی درون اردویی تیم ووشوی پسران ایران برگزار شد و نفرات برتر هر وزن ساندا در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مشخص شدند. اسامی نفرات برتر بدین شرح است:
در بخش نوجوانان
وزن منهای ۴۵ کیلوگرم: یونس شهرکی
وزن منهای ۴۸ کیلوگرم: آرین افراز
وزن منهای ۵۲ کیلوگرم: محمدرضا اسماعیلی
وزن منهای ۵۶ کیلوگرم: سهیل موسوی
هر کشور می‌تواند در رده سنی نوجوانان، سه سانداکار را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند.
 در بخش جوانان
وزن منهای ۵۲ کیلوگرم: علی ظفری
وزن منهای ۵۶ کیلوگرم: مهدی اکبری
وزن منهای ۶۰ کیلوگرم: سیدمحمد رضوی
وزن منهای ۶۵ کیلوگرم: رضا آقایی
وزن منهای ۷۰ کیلوگرم: قرنی ابراهیمی
وزن منهای ۷۵ کیلوگرم: سیاوش دادرس
وزن منهای ۸۰ کیلوگرم: حسن لطفی
همچنین در رده سنی جوانان هر کشور مجوز دارد پنج سانداکار را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کند. مرحله جدید تمرینات تیم ووشوی جوانان ایران در بخش پسران از دیروز در تهران آغاز شد و ۲ هفته نیز ادامه دارد. تمرینات سانداکاران به میزبانی قم و اردوی تالوکاران در اصفهان، برپا شده است. هدایت تالوکاران را فرشاد عربی به‌عنوان سرمربی برعهده دارد. در بخش ساندا نیز امیر اوجاقی سرمربی تیم ساندای جوانان است.

 


Page Generated in 0.0057 sec